دانلود کتاب تاریخی ایران

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

آنوراگ آچاریا مخترع اصلی Google Scholar است ، اما منشأ واقعی این پروژه در سالهای کالج وی در پردیس خوارگپور انستیتوی هندوستان نهفته است.. IIT نسخه MIT و استنفورد در هند است و لیست طولانی از مهندسین و مجریان مشهور در شرکتهای اینترنتی را در اینجا و خارج از کشور تهیه کرده است. اما حتی در آن مدرسه نخبگان ، گرفتن دانش آموزان از مطالب علمی مربوطه دشوار بود. برای دبیرستان های هند تقریبا غیرممکن بود. او می گوید: "اگر می دانستید كه این اطلاعات وجود داشته باشد ، نامه می نوشتید." تقریباً نیمی از مردم چیزی را برای شما ارسال می کنند ، شاید تجدید چاپ. اما اگر شما نمی دانستید که اطلاعات در آنجا وجود دارد ، هیچ کاری نمی توانستید در مورد آن انجام دهید. »آشاریا از این واقعیت غافلگیر شد که ذهن های بزرگ از الهام محروم می شوند ، و کارهای شگفت انگیز که تأثیر می گذارد تأثیر می گذارد زیرا از توزیع محدود آنها

راه حل نهایی برای این مشکل Google Scholar است که دهمین سالگرد خود را در ماه نوامبر جشن می گیرد. بعضی از مردم هرگز از این سرویس نشنیده اند ، که نشریات ژورنال های علمی و تخصصی را به عنوان یک کالبد جداگانه تلقی می کند و یافتن اطلاعات غیرقابل انکار را آسان می کند. برخی دیگر گاهگاهی دیده می شوند که نتیجه ای در فعالیت جستجوی خود ظاهر می شود ، و حتی ممکن است به اندازه کافی بدانند که از آن برای یک کار خاص استفاده کند ، مانند حفر کردن در مجلات پزشکی برای جمع آوری اطلاعات در مورد بیماری خاص. اما برای یک قطعه قابل توجه و بسیار تأثیرگذار از جمعیت: محققان ، دانشمندان ، دانشگاهیان ، حقوقدانان و دانشجویان که در آن زمینه ها آموزش می یابند - محقق بخش مهمی از وجود آنلاین ، زندگی آسان به اطلاعات مهم و ابزاری ضروری برای بدست آوردن کار آنهاست. در معرض کسانی که بیشتر به آن احتیاج دارند

اما مسیر آشاریا به سوی خلقت آن پیچیده بود. وی برای دکترا به آمریکا آمد و استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا شد. او موفق اما مبهم ناراضی بود. او احساس کرد که مشکلاتی که برطرف می شود به اندازه کافی سخت نیست ، به اندازه کافی جارو نمی شد تا یک تفاوت واقعی ایجاد کند. یک روز در سال 1999 وی با یک همکار که مرخصی موقت را برای کار در یک استارت آپ عجیب در پالو آلتو به نام گوگل به سر می برد ، بازدید کرد. این دیدار در حالی صورت گرفت که آشاریا در حال بررسی مجدد حرفه خود بود و از خود پرسید که آیا واقعاً با مشکلات سخت و پرمعنایی دست و پنجه نرم می کند. به نظر می رسید مشکل جستجو - در واقع انجام رسالت Google در زمان سازماندهی و دسترسی به اطلاعات جهان - مسئله ای است که ارزش آن را دارد.

او می گوید: "اطلاعات دارای مرزهای جغرافیایی بسیار قوی ای بودند." "من از جایی آمده ام که مرزها بسیار آشکار است. آنها در چهره شما هستند. اینکه بتوانیم در آن مسیری ایجاد کنیم یک پیشنهاد بسیار جذاب است. "

وی در سال 2000 به گوگل پیوست و چند سال مسئولیت فناوری نمایه سازی گوگل را بر عهده گرفت. این سیستمی است که در سرتاسر وب "خزنده" شده و تمام محتویات خود را جمع می کند تا شرکت بتواند معادل شاخص پشتیبان کتاب بزرگترین جهان را فراهم کند. بخشی از کار وی گسترش فهرست بود و نه تنها سرپرستان وب بلکه ناشران ، مشاغل و سازمانهای دولتی را متقاعد کرد که به Google اجازه دهند داده های خود را ویرایش کند. وی همچنین وظیفه گسترده نگه داشتن این فهرست را بر عهده داشت ، یک کار عظیم که منجر به افزایش علم کامپیوتر می شد. کار فشار زیادی داشت. این سیستم به هیچ وجه به اندازه ثبات پایدار نبود ، و بعد از چند سال آشاریا به آتش کشیده شد.

"یا مجبور هستم شرکت را ترک کنم یا باید کاری را انجام دهم که برایم جالب باشد اما فشار کمتری است."

بنابراین وی اجازه همکاری با مهندس دیگری به نام الکس ورستاک را برای ایجاد Google Scholar ، یک سرویس رایگان و به طور گسترده ای در دسترس یافت که در کنار جستجو برای حل مشکل باشد که او را به عنوان یک دانش آموز کاملاً برانگیخته است. تعدادی از چالش ها وجود داشت. سیگنال های رتبه بندی که در جستجوی عمومی بسیار خوب عمل کرده اند ، همیشه بهترین نتیجه برای محققانی که به دنبال دانش هستند نیست.

از طرف دیگر ، مزیت هایی برای معرفی جستجو به این دانش خاص وجود دارد. برخلاف جستجوهای عمومی ، Scholar نیازی به حدس زدن سخت در مورد هدف کاربر ندارد. بدیهی است ، هیچ فرصتی برای استفاده از Scholar برای یافتن یک رستوران مکزیکی خوب و یا مسیرهای مربوط به خانه شخصی وجود ندارد - او به دنبال یک مقاله یا نویسندگان از یک مجموعه محدود از منابع متناسب با پرس و جو است. آنچه در محقق مهم است منابع بورس تحصیلی ، موضوع و هویت نویسندگان است. شناسایی منابع نسبتاً آسان بود (گرچه همیشه خزنده نیست). او می گوید: "بورس تحصیلی مانند جستجو در وب توده ای متمایز نیست." "اگر همه افراد در زمینه علمی معتقدند که چیزی منبع علمی است ، بنابراین این یک منبع علمی است ، زیرا ما در تلاش هستیم تا آنچه را که به دنبال آن هستند به کاربران ارائه دهیم."

همچنین ، ماهیت مقالات آکادمیک فرصت هایی برای رتبه بندی پرقدرت تر ایجاد می کند ، به ویژه استفاده از استنادهایی که به طور معمول در مقالات آکادمیک درج می شود. همین استنادهای علمی الهام بخش اصلی PageRank بود ، تکنیکی که در ابتدا جستجوی Google را قدرتمندتر از رقبای خود کرده بود. محقق توانست از آنها استفاده کند تا به طور مؤثر مقالات را در مورد سؤال معین رتبه بندی کند ، و همچنین روابط بین مقالات را مشخص کند.

پس از انجام چندین آزمایش و ترفند ، این تیم نمونه اولیه را به لری پیج نشان داد. واکنش بنیانگذار: "چرا این هنوز زنده نیست؟" در 18 نوامبر 2004 ، محقق واقعاً زنده بود.

Google Scholar به چند دلیل انقلابی بود. آچاریا و تیمش به سختی تلاش کردند تا ناشران آکادمیک کنند تا به Google اجازه دهند مجلات خود را خز کند. از آنجا که بسیاری از مقالات کشف شده توسط Scholar در پشت دیوارهای قفل قفل شده بودند ، قرار دادن سؤال در جستجو به معنای این نیست که کاربر بتواند آن را بخواند. اما او می دانست که وجود دارد ، و این تفاوت چشمگیر ایجاد می کند. (تصور کنید که یک پروژه تحقیقاتی را راه اندازی کنید و ماه ها بعد متوجه شوید شخصی همان کار را انجام داده است.) گوگل همچنین ناشران paywall را تحت فشار قرار داد تا به کاربران اجازه دهد خلاصه های کار را مشاهده کنند. بزرگترین بایگانی مقالات آنلاین جهان ، JSTORفقط اسکن مقاله ارائه می داد و راهی برای جدا کردن چکیده از کل قطعه نداشت. (کسانی که از طریق موسسات مشترکین به JSTOR دسترسی پیدا می کنند می توانند متن کامل را مشاهده کنند.) بنابراین Scholar JSTOR را متقاعد کرد که کاربران خود را برای دیدن اولین صفحه اسکن شده مقاله به صورت رایگان فراهم کند. آشاریا ، که عنوان شغلش در گوگل اسکالر مهندس برجسته است ، می گوید: "اغلب صفحه اول دارای چکیده یا در مقالات قدیمی تر است." "حداقل این امکان را برای شما فراهم می کند تا درک آن را بدست آورید ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا باید تلاش بیشتری کنید." یا در یک کتابخانه مجاور

(همه کاربران Google از همه اطلاعات تازه خزنده نیز بهره مند شدند ، زیرا این شرکت آن مقالات و کتاب ها را در فهرست جستجوی عمومی خود قرار داد.)

در زمان راه اندازی ، Google Scholar حتی از طرف افرادی که به طور کلی نسبت به این شرکت تردید دارند ، تحسین گسترده ای کسب کرد. دو دانشمند مشهور كتابخانه ، به نام های شیرل كندی و گری پرین ، نوشتند: "وقتی كه اعلامیه های بزرگی از طرف گوگل و موتورهای وب منتشر می شود ، اغلب عصبی می شویم ... اما این بار نیست. این اخبار BIG و چیزی است که باید سالها در آن وجود داشته باشد. مانند الگوریتم رتبه بندی و تمام منابع آن ، از یک استاندارد "علمی" استفاده نمی کند.)

برخی در جامعه تحقیقاتی مطلوب آن را با بحث برانگیزتر جستجوی کتاب Google ، که در همان زمان راه اندازی شد ، تضاد کردند . دانشمندان با وجود واقعیتی که انتشارات علمی منطقه ای جنگ است ، از نوعی اختلاف نظر در مورد کپی رایت که جستجو در کتاب ایجاد کرد ، اجتناب کردند ، با این که تعداد بیشتری از دانشگاهیان اعتراض خود را علیه ناشران قدرتمندی که کنترل ژورنال های اصلی را انجام می دهند ، کردند. این یک تضاد سود در برابر منافع عمومی است. این اصل تحقیقات باز بود که آرون سوارتز ، فعال اینترنت را رهبری کردبرای بارگیری مجموعه ای از اسناد JSTOR که به طور قانونی به MIT ارائه شده است. پیگرد قانونی دولت برای این عمل فقط با خودکشی سوارتز پایان یافت. Google Scholar رسماً موضع گیری موضوعی نمی کند ، اما به نظر می رسد فلسفه ضمنی آن گسترش اطلاعات مساوات را تأیید می کند. در هر صورت ، در صورت امکان ، Scholar سعی می کند با پیوند دادن به مقالات در مکان های مختلف ، به مذاکره در مورد paywalls برای مشترکین کمک کند - غالباً ، نویسندگان آثار paywalled دارای نسخه رایگان در وب سایت های شخصی خود هستند.

در ابتدا برخی از بزرگترین ناشران ، مصمم بودند که کارهای محرمانه ای را که معمولاً برای آنها پرداخت نمی کنند (و سپس با مبالغ هنگفتی بفروشند) ، محکم نگه دارند ، از اجازه ندادند که گوگل مطالب خود را خز کند.

با گذشت سالها ، آچاریا سخت در تلاش است تا نظر خود را تغییر دهد. او می گوید: "این در یکی از درهای دیگر در حال زدن است." " الزویر سه، چهار، پنج سال طول کشید. جامعه شیمیایی آمریکا تا حدودی کندتر بود ، اما تا حد زیادی در خانه از پشت در می کوبد. "

آچاریا همچنان درهای خود را می کوبد ، زیرا از همان لحظه ای که Scholar راه اندازی کرده است ، او وقف بهبود محصول شده است. او می گوید: "نسخه اول خوب کار کرد ، اما من از آن راضی نبودم." با همکاری با ورستاک و یک تیم کوچک ، وی به طور مداوم ویژگی هایی را اضافه کرده است (یک مورد خاص به ویژه مقالات مرتبط را با مواردی که برای یک جستجوی خاص مشخص شده اند مشخص می کند) و حتی دسترسی دانشمندان را به حوزه های جدید جاه طلبانه ، که مهمترین آنها پرونده قضایی در سال 2009 است ، گسترش داد. ( این نقش " آشاریا " به عنوان ضرب و شتم بر روی كسب و كار شركت انتشارات قانونی چند میلیارد دلاری "كه قبلاً آن اطلاعات عمومی را كنترل می كرد" توصیف شده است.) نقش آشاریا نه تنها مهندسی بلكه شامل عملیات ، روابط شركت ، ارتباط كتابخانه ، قراردادها و بشارت است.

مهندسی یک اتفاق پس از این نیست. برای حفظ بهبود سیستم ، هوش مصنوعی زیادی لازم است. به عنوان مثال ، Archaya و Verstak حق ثبت اختراع را برای " شناسایی نسخه اولیه یک نسخه مستند " دریافت کردند. (به هر حال ، من با استفاده از Google Scholar این واقعیت را پیدا کردم.)

یکی دیگر از نوآوری های Scholar ، توانایی آن در شناسایی صحیح نویسندگان کتاب ها و مقاله ها است ، ویژگی مهمی برای کسانی که علاقه مند به کار یک محقق خاص هستند. وی می گوید: "" بورسیه ها نویسندگان زیادی به نام "جی اسمیت" دارند - بسیاری از جی اسمیت ها در آنجا هستند. " "و اگر فکر می کنید مشکل بسیار ساده ای است ، به نام Huang فکر کنید. حدود 200 نام خانوادگی چینی وجود دارد که 95٪ از نویسندگان را پوشش می دهند." و در آخرین مرحله ، از نویسندگان واقعی (که تقریباً ناگزیر از این سرویس استفاده می کنند) می خواهد تا مشخص کنند که کدام گروه از مقاله های خود هستند. به نظر می رسد درخواست مستقیم از کاربران برای ایجاد نتایج جستجو بسیار غیرقابل Googley است ، اما به گفته Acharaya ، "ما نمی توانیم بطور خودکار این مشکل را حل کنیم. بنابراین ما فقط لیستی از خوشه ها را به شما ارائه می دهیم ، شما می گویید" اینها مال من هستند "و شما تمام شد. بقیه اتوماتیک است.

رهبری مداوم آچاریا برای یک تیم واحد و کوچک (اکنون از نه نفر تشکیل شده است) در گوگل غیرمعمول است و لزوماً از نظر همسالان خود به عنوان یک چیز هوشمندانه دیده نمی شود. با تمرکز روی محقق ، Acharya در واقع خودش را از مسیر سریع در Google حذف کرد. او بخشی از دکتری فوق العاده با استعداد بود. مهندسینی که حدود 2000 سال به این شرکت پیوسته اند ، و برخی از آنها هنوز هم برای هسته اصلی گوگل کار اساسی دارند و مرزهای علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی را تحت فشار قرار می دهند. او بخشهای مهندسی را برای کار با آنها دارد. اما او نمی تواند تحمل کند که خلقت خود را ترک کند ، حتی وقتی که می داند در مقیاس فعلی گوگل ، Scholar یک طاقچه است.

او می گوید: "من این اطمینان را نداشتم كه اگر آن را پشت سر بگذارم ، آن چیزی است كه من می خواهم باشم." "معمولاً پروژه ها را پشت سر می گذارید ، زیرا چیز جالب بعدی را انجام می دهید. این به نظر خیلی مهم بود تا خواسته من برای یک پروژه جدید آنچه را که در آینده انجام دادم رهنمون شود. "

البته تنها در گوگل ، مشهورترین سرویس جستجوی علمی جهان به عنوان یک آب رودخانه نسبی دیده می شود. مجاز به آشاریا نیست که نشان دهد شاخص Scholar چقدر بزرگ است ، هرچند توجه داشته باشد که این منظور از بزرگی بزرگتر از زمان شروع است. او همچنین می تواند بگوید ، "تقریباً همه چیز وجود دارد - هر ناشر عمده و متوسط ​​در جهان ، کتابهای علمی ، حق ثبت اختراعات ، نظرات قضایی ، مجلات کوچک و کوچک ...". کار پیدا کردن چیزی که ایندکس نشده باشد کار خواهد بود. »( یک تخمین جدی)این شاخص را از ماه مه 2014 به 160 میلیون سند می رساند.) اما مانند آن یا نبود ، واقعیت طاقچه بعد از اینکه لاری پیج به عنوان مدیر عامل در سال 2011 انتخاب شد تقویت شد و رویکرد "چوب بیشتر در پشت تعداد کمتر پیکان" را اتخاذ کرد. دور انداخته شده - هنوز هم احترام زیادی به گوگل می پردازد ، که در نهایت ، اکثراً توسط دانشگاهیان سابق جمع شده است - اما به وضوح تا انتهای لرز باز ماند. محقق نه تنها از لیست سرویس های برتر (جستجوی تصویر ، اخبار و غیره) ناپدید شد ، بلکه از فهرست منو وعده سرویس های "بیشتری" مانند Gmail و تقویم را داشت. مکان جدید آن منویی بود با عنوان "حتی بیشتر".

آچاریا در پاسخ به این سؤال كه چه كسی او را از آنچه بسیاری از آنها به عنوان " فرونشستن دانشمند" یاد كرده اند ، می گوید: "فکر نمی كنم آنها به من گفتند." مشکل در یافتن آن او می گوید: "اگر شاهد كاهش میزان مصرف بود ، نگران شدم." "هیچ افت مصرفی وجود ندارد من نیز اگر از من خواسته شده منابع خود را رها کنم احساس بدی خواهم کرد ، اما ما همیشه در منابع و ماشین و منابع مردم رشد کرده ایم. من اصلاً احساس فرومایه نمی کنم. "

Acharya اکنون 50 سال دارد. وی از افزودن ویژگیهای جدید به Scholar هیجان زده است. آیا او می خواهد 10 سال دیگر به کار روی Scholar ادامه دهد؟ وی گفت: "همیشه معتقد است كه فرصت های دیگری نیز وجود دارد ، اما مسئله این است كه چگونه وقتی در جایی كه دوست دارید قرار بگیرید و واقعاً خوب عمل كرده اید ، آنها را دنبال كنید. من می توانم مشکلاتی را انجام دهم که به نظر من بسیار جالب است - اما بزرگترین تأثیر من ممکن است کمک به افرادی باشد که مشکلات جهان را حل می کنند تا کارآمدتر باشند. اگر بتوانم ده درصد محققان جهان را کارآمدتر کنم ، تأثیر تجمعی آن را در نظر بگیرید. بنابراین اگر من در پایان ده سال برای این کار صرف کنم ، فکر می کنم بسیار خوشحال خواهم شد. "

این رضایت برای آچاریا بسیار زیاد به نظر می رسد ، به خصوص وقتی که او به میلیون ها انسان فکر می کند - از همه جا از هندوستان تا کوهستانی (View View) ، کالیفرنیا - که بورس جهانی را در نوک انگشتان خود دارند ، به صورت رایگان. اما آیا گوگل در 18 نوامبر ، هنگامی که محقق ده ساله شود ، حداقل یک ابله را به دست خواهد آورد؟

برای یادداشت دهمین سالگرد Google Scholar ، این شرکت میزبان یک سری مقالات مرتبط با تحقیقات در وبلاگ این سرویس است


تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 18:17
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 866

کتاب های الکترونیکی و کتاب صوتی سالهاست که با وجود فراخوانی از طرفداران سنتی چاپ کتاب مبنی بر اینکه این یک نفرت هستند ، رواج یافته است. این کمی طعنه آمیز است که من اغلب از طرف دوستان و خانواده می شنوم که "فقط چاپ" می تواند نیاز آنها به خواندن مناسب را برآورده کند. باید کاغذ را حس کرد.

با این حال ، افراد شگفت انگیز در مرکز تحقیقات پیو این هفته تحقیقات بسیار به موقع منتشر کردند ، زیرا من پستی راجع به خواننده Ebook که دوست دارم ، لیبی باشد ، توسط Overdrive شروع کردم. Pew post: یک پنجم آمریکایی اکنون به کتابهای صوتی گوش می دهد (در پایان پیوند). در آن ، اندرو پرین اشتراک دارد:

وی گفت: " آمریکایی ها مصرف کتاب خود را در قالب های مختلفی گسترش می دهند و استفاده از کتابهای صوتی رو به افزایش است. طبق بررسی های مرکز تحقیقات پیو که در 8 ژانویه انجام شد ، تقریباً هفت تا از ده بزرگسال آمریکایی (72٪) می گویند که در 12 ماه گذشته به هر فرمی کتابی خوانده اند ، رقمی که از سال 2012 تا کنون تا حد زیادی بدون تغییر مانده است. . 7 ، 2019. کتابهای چاپ محبوب ترین قالب برای خواندن هستند ، به طوری که 65٪ از بزرگسالان می گویند که در سال قبل از نظرسنجی یک کتاب چاپ خوانده اند. "

آیا شما با لیبی ملاقات کرده اید؟ این Ebook Reader عالی است

بنابراین ، اجازه دهید به قسمت عملی این پست برسیم: شما به یک برنامه خواننده کتاب یا یک دستگاه پخش کتاب صوتی نیاز دارید. من Libby را از OverDrive به شدت توصیه می کنم ، زیرا با بیش از 43000 کتابخانه و مدرسه در 75 کشور جهان کار می کند. احتمالاً بزرگترین فروشگاه کتابهای الکترونیکی ، کتابهای صوتی و سایر رسانه های دیجیتال (خارج از آمازون حدس می زنم) است. می توانید چندین کارت کارت کتابخانه به آن اضافه کنید ، از جمله حساب های دبیرستان یا دانشگاه ، و همچنین کتابخانه های عمومی.

تصویر صفحه برنامه کتابخانه Libby Forbes TJ McCue صفحه اصلی
تصویر صفحه برنامه کتابخانه Libby Forbes TJ McCue صفحه اصلیلیبی از OVERDRIVE
البته ، بسیاری از برنامه های محبوب دیگر کتابخوان کتاب الکترونیکی وجود دارد که احتمالاً قبلاً نصب کرده اید. Google Play Books ، Amazon Kindle و Apple Books. اما من پیشنهاد می کنم که لیبی یکی از موارد استفاده شده برای صرفه جویی در هزینه خود باشد ، اما بیشتر از این ، برای پشتیبانی از سیستم کتابخانه ای عالی که در اینجا در ایالات متحده داریم. این خوب کار می کند ، بسیار رتبه بندی شده است (شماره 4 در فروشگاه App iOS با بیش از 550،000 بررسی برای کل 4.8 امتیاز ؛ همچنین دارای رتبه انتخاب ویرایشگر در Google Play).

Libby همچنین می تواند کتابهای قرض گرفته شده توسط کتابخانه خود را به برنامه Kindle شما ارسال کند ، فقط در صورتی که نمی توانید برنامه دیگری را دانلود کنید. در صورت ورود مستقیم به کتابخانه عمومی ، می توانید از آن در مرورگرهای مختلف استفاده کنید (این ممکن است بستگی به گزینه های پیکربندی کتابخانه محلی شما برای کاربران خود داشته باشد).

برنامه کتابخانه Libby Forbes TJ McCue dash
برنامه کتابخانه Libby Forbes TJ McCue dashلیبی
همچنین یک برنامه ویندوز 10 وجود دارد که به خوبی کار می کند. در تصویر بالا می توانید ببینید که من کتاب آستین کلون را وام گرفته ام: سرقت مانند یک هنرمند . من جدیدترین کتاب او را داشتم : Going Go: 10 راه برای ماندن خلاق در Good Times و Bad ، در انتظار ، اما نمی توانستم منتظر لیست منتخب کتابخانه باشم ، بنابراین من آن را در آمازون (بدون پیوند وابسته) خریداری کردم. در کل ارزش خرید دارد من می بینم که به عنوان بخشی از آنچه کتابخانه ها امکان پذیر هستند - طعم و مزه را ببینید ، بنابراین تصمیم بگیرید که می خواهید آن را در مجموعه دیجیتالی خود برای همیشه انجام دهید. نمونه ها به اندازه کافی به شما نمی دهند.

توجه : برای پست من در مورد برنامه افزودنی دیگر تنگ بمانید تا در کتاب های الکترونیکی بتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. این پست را به زودی با لینک به روز می کنم. فهمیدم که وقتی به ویندوز 10 جابجا شدم ، این پسوند Firefox را بارگذاری نکردم (یک مورد برای Chrome نیز وجود دارد).

37 درصد می گویند که آنها فقط کتابهای چاپی می خوانند

من با تصدیق خشم و فامیل ، دوست داشتن کاغذ و دوستانم به حق نزدیک خواهم شد. مقاله به طور بالقوه روشی رضایت بخش تر برای تجربه یک کتاب است. اما موقعیت من: حمل آن سنگین و دست و پا گیر است. تحقیقات پیو توضیح می دهد كه نسبتاً معدودی از آمریكایی ها صرفاً كتابهای دیجیتالی را صرف نظر می كنند تا از چاپ آن صرف نظر كنند. در حالی که زیر عنوان حدود 37 درصد آمریکایی ها می گویند که فقط کتاب می خوانند ، من را غافلگیر نمی کند ، من می خواهم به شما پیشنهاد دهم که به عنوان خواننده های چاپی و دیجیتالی در کنار هم ، به رفع غم انگیزترین آمار در این مطالعه کمک می کنیم: تقریباً یک چهارم آمریکایی ها این مشکل را ندارند. در سال گذشته یک کتاب را با هر فرمی بخوانید. این آمار به تنهایی اگر ثابت یا بهبود یابد ، مطمئناً جهان را تغییر خواهد داد.


تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 4:02
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 559

وقتی یک روز شلوغ را پیش روی خود قرار داده اید ، آخرین چیزی که می خواهید نگران آن باشید ، شام خوردن روی میز است. اگر یک اجاق گاز آهسته دارید ، هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. شام می تواند خود را طبخ کند ، به اصطلاح ، در حالی که شما مراقب همه چیز دیگری هستید که باید انجام دهد.

دانلود نمودن کتب
من عاشق راحتی استفاده از اجاق گاز آهسته هستم ، بنابراین همیشه سعی می کنم دستور العمل های جدید را امتحان کنم. اجاق گاز آهسته Family Table یک منبع عالی برای ایده های دستور غذا برای همه چیزهایی است که می توانید در مورد آن فکر کنید ، و چند مورد که هرگز فکر نمی کنید در اجاق گاز آهسته خود بسازید. (یا شاید این فقط من باشد؟)

کتاب آشپزی به هشت بخش زیر تقسیم می شود:

صبحانه رفتار می کند
غذاهای اشتها آور و انگشت
سوپ ، استیو و چلیس
ظروف جانبی: ماکارونی ، سیب زمینی و برنج
ظروف جانبی: سبزیجات
ظروف اصلی با گوشت
ظروف ماهی و غذاهای دریایی
دسرهای خوشمزه
برای اینکه ایده ای از دستور العمل های ارائه شده برای شما ارائه دهم ، به عنوان نمونه از یک دستور العمل در هر بخش که برای امتحان کردن لذت می برم مثال می زنم:

تخم مرغ ، پنیر و سوسیس سوسیس
قارچ پر شده
خورش گاو نتوانید
سیب زمینی حلزونی پنیر
فلفل های ایتالیایی
دنده های کوتاه گوشت گاو با رزماری و رازیانه
کیک سالمون
هلو پخته شده
من از این کتاب آشپزی خیلی خوشحال شدم. دستور العمل ها به راحتی قابل فهم و دنبال کردن هستند ، و عکس های رنگی ظروف تمام شده جذاب هستند.

اگر از جمع آوری کتاب های آشپزی به اندازه من لذت می برید ، این یک افزودنی عالی برای قفسه های شما خواهد بود.

نسخه ای از خواندن پیش نویس این کتاب را که از کتاب های Chartwell ارائه می شود ، از طریق Netgalley دریافت کردم .

 

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: Dominique DeVito
عنوان: The Family Family Slow Cooker
ژانر: Cookbook
تاریخ انتشار: 6 مارس 2018 توسط Chartwell کتاب ها
رتبه: 5 ستاره

درباره کتاب
اجاق گاز آهسته اکنون میانسال است! Slow Cooker که در سال 1950 اختراع شد در اوایل دهه 1970 محبوبیت زیادی پیدا کرد. لوازم خانگی معجزه تعارف عالی برای سبک زندگی پر مشغله مدرن بود ، اما به عنوان یک آب شیرین به دنیای غذاهای خوب در نظر گرفته می شد. که همه الان تغییر می کند!

Dominique DeVito نویسنده کتاب پرفروش پرفروش جانباز Dominique DeVito کالاهای جدید و کاملاً جدیدی را معرفی کرد DeVito دستور العمل هایی را شامل می شود که شامل صبحانه ، میان وعده ها و شام ها می شوند و به انواع سنت های قومی متوسل می شوند. وی دارای ترکیبات تازه ای از مزارع به میز ، و برجسته های دنده ، کباب ، مرغ ، گوشت خوک ، و گوشت گاو است ، در حالی که طیف گسترده ای از طعم های بین المللی از جمله فرانسوی ، ایتالیایی ، کارائیب ، مکزیک و سایر غذاهای قومی را نیز ارائه می دهد. محصولات جدید سالم شامل مواردی همچون چهار پنیر مک و پنیر ، شش چیلی لوبیا ، لوبیا پخته شده بوستون ، مد روز ، خورش کلاسیک و غذاهای تند و تند شگفت انگیز است. دستورالعمل های دقیق روش آشپزی های جدید برای این وسایل آشپزی زمان آزمایش را ساده تر می کند.

 

کتاب دختر هلندی: آدری هپبورن و جنگ جهانی دوم

 

 

tinyurlrebrandlybit.lyopizo.com
gg.ggshorturl.atshorl.comv.htis.is
b2n.irplink.ir

تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 23:00
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 1595

هر ماه ، باشگاه کتاب دست و پا بسته از نویسنده می خواهد کتابی را که فکر می کند همه باید بخوانند ، توصیه کند. در ماه نوامبر ، روت وایر نويسنده كليدي ، خانواده را در طبقه بالا توسط ليزا جواهل توصيه مي كند .


آیا تاکنون تصور کرده اید که به طور غیر منتظره یاد بگیرید که شما وارث یک ثروت عظیم - یا حداقل یک قطعه زیبا و گران قیمت از ملک هستید؟ چه کسی نمی خواهد باور کند که وام های دانشجویی ، بدهی کارت اعتباری و عدم پس انداز بازنشستگی می تواند در یک لحظه حل شود ، با تشکر از خیرخواهی یک بستگان مهربان؟ در طبقه بالا خانوادهتوسط لیزا جواهل ، این رویا برای یک زن به واقعیت تبدیل می شود. در روز تولد 25 سالگی ، او نامه ای را باز می کند که حاوی دو بخش اطلاعات تکان دهنده است: اولین هویت والدین تولد وی است. دومین افشاگری غیرمنتظره است که وی اکنون صاحب عمارت لندن است. اما ، ارث با هزینه شدیدی همراه می شود: بیست و پنج سال قبل ، پلیس به عمارت آمد تا سه نفر کشته شده - از جمله والدینش - و چهار فرزند مفقود شده را پیدا کند.

از آنجا ، نقشه The Family Upstairs در سه جهت مختلف تغییر می کند ، همه توسط شخص دیگری روایت می شود که تحت تأثیر وقایع آن شب سرنوشت ساز است. این یک مسیر کج به سمت حل و فصل برای این سه نفر است و در آخر ، هرچه فکر می کردید در ابتدای رمان می دانستید به چالش کشیده می شود.

طبقه بالا خانواده توسط لیزا جواهل توسط نویسنده تریلر ، روت وایر ، برای باشگاه بوفل پیشنهاد می شود. 
خانواده طبقه بالا می آید با یک به شما توصیه می شود روت افزارهای: ملکه تریلر ، نویسنده در یک تیره، تیره چوب ، زن در کابین 10 ، و به نوبه خود از کلید ، در میان کتاب های دیگر. لیزا جواهل نیز در ژانر حق امتیاز دارد. او 18 رمان نوشت ، بسیاری از آنها راز ، از جمله دختران در باغ ، پس از آن او رفته بود ، و شما را تماشا می کند .


به همین دلیل وایر فکر می کند که باید آخرین رمان او را بخوانید:

اما چگونه لیبی بیست و پنج سال بعد ، وارث تنها شد؟ و آیا کسی دیگر زنده مانده است؟ گفتن دیگر این است که طرح خوشمزه پیچ و خیز را خراب کنید ، بنابراین می خواهم بقیه را برای خودتان کشف کنید ، اما خوانندگانی که عاشق داستانهای تاریک و پیچیده دینامیک خانوادگی پیچیده هستند ، یک معامله در فروشگاه دارند! "
نمی توانید صبر کنید تا در این هیجان شیرجه بزنید؟ هم اکنون می توانید دو فصل اول را در مورد Bustle بخوانید.


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:44
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 659

هر ماه ، باشگاه کتاب دست و پا بسته از نویسنده می خواهد کتابی را که فکر می کند همه باید بخوانند ، توصیه کند. در ماه نوامبر ، روت وایر نويسنده كليدي ، خانواده را در طبقه بالا توسط ليزا جواهل توصيه مي كند . در زیر گزیده ای از این رمان ، در تاریخ 5 نوامبر 2019 منتشر شده است و برای سفارش در حال حاضر است. (یک دفترچه کتاب صوتی نیز در زیر موجود است.) در این داستان تکان دهنده ، یک زن جوان 25 ساله می شود ، هویت والدین تولد خود را کشف می کند ، و می آموزد که او عمارت posh لندن را به ارث برده است. اما او نمی داند که 25 سال قبل ، فاجعه ای در دیوارهای وراث او رخ داد: پلیس برای یافتن سه نفر کشته ، چهار کودک مفقود ، و یک نوزاد به تنهایی در یک گهواره پیدا کرد. این رمان توسط سه نفر روایت می شود که تحت تأثیر حوادث آن شب قرار دارند. خواندن پیش نویس ، فصل اول و فصل دوم را در زیر شروع کنید.


پیش نویس
نادرست است که بگوییم کودکی من قبل از آمدن طبیعی بوده است. خیلی دور از حد طبیعی بود ، اما طبیعی بود زیرا همه آنچه را که می شناختم بود. اکنون فقط با ده ها سال عقب ماندن می توانم ببینم چقدر عجیب بود.

من تقریبا یازده ساله بودم که آنها آمدند ، و خواهرم نه ساله بود. آنها بیش از پنج سال با ما زندگی می کردند و همه چیز را بسیار تاریک و روشن کردند. من و خواهرم باید یاد بگیریم چگونه زنده بمانیم.

و وقتی شانزده سال داشتم و خواهرم چهارده سال داشت ، نوزاد آمد.

فصل اول
لیبی نامه را از doormat انتخاب می کند. او آن را در دستان خود می چرخاند. بسیار رسمی به نظر می رسد؛ پاکت کرم به رنگی است ، از کاغذ درجه بالا ساخته شده است و احساس می کند که حتی ممکن است با پارچه ای پوشیده شود. رئیس صندوق پستی می گوید: "اسمیتکین رود و رول وکیل ، خیابان چلسی مانور ، SW3."

او نامه را وارد آشپزخانه می کند و در حالی که دیگ را پر می کند ، روی میز می نشیند و یک کیسه چای را درون لیوان می گذارد. لیبی بسیار مطمئن است که او می داند چه چیزی در پاکت است. ماه گذشته بیست و پنج ساله شد. او به طور ناخودآگاه منتظر این پاکت است. اما اکنون که اینجا است ، او مطمئن نیست که می تواند با افتتاح آن روبرو شود.


تلفنش را جمع می کند و به مادرش زنگ می زند. "مادر" می گوید. "اینجاست. نامه امانتداران. "او در انتهای خط سكوت می شنود. او مادر خود را در آشپزخانه خود ، هزار مایل دورتر در دنیا ، تصویر می کند: واحدهای سفید بکر ، لوازم آشپزخانه با رنگ هماهنگ با آهک و سبز ، درهای شیشه ای کشویی را روی یک تراس کوچک با نمای دور به دریای مدیترانه ، تلفن او را تا گوشش نگه داشته است. در مورد کریستال شکسته که او از آن به عنوان خونریزی خود یاد می کند .

همچنین می توانید به گزیده کتاب صوتی این قسمت گوش دهید.


او می گوید: "اوه" "درست. گاش آیا آن را باز کرده اید؟ "


"نه نه هنوز. من اول اول یک فنجان چای می نوشم. "

"درست است ،" او دوباره می گوید. سپس او می گوید: "آیا من باید در خط بمانم؟ در حالی که شما این کار را انجام می دهید؟ "

لیبی می گوید: "بله". "لطفا."

او احساس تنفس کمی می کند ، همانطور که گاهی اوقات وقتی فقط می خواهد ایستاد و یک نمایشگاه فروش را در محل کار ارائه می کند ، مانند او قهوه ای قوی دارد. کیسه چای را از لیوان بیرون می آورد و می نشیند. انگشتانش گوشه پاکت را نوازش می دهد و استنشاق می کند.

او به مادرش می گوید: "خوب ، من این کار را می کنم. من همین الان این کار را می کنم. "

مادر او می داند که در اینجا چیست. یا حداقل او یک ایده دارد ، اگرچه هرگز به طور رسمی به او گفته نمی شد که چه چیزی در این اعتماد است. این ممکن است ، همانطور که او همیشه گفته است ، یک قوری و یک یادداشت ده پوندی باشد. لیبی گلو را پاک می کند و انگشت خود را زیر فلپ می کند. او یک برگه کاغذ خامه ضخیم بیرون می آورد و به سرعت اسکن می کند:

به خانم لیبی لوئیز جونز
به عنوان متولی هنری و مارتینا بره اعتماد در 12 ژوئیه 1977 ایجاد شده ، من پیشنهاد می کنم توزیع آنرا برای شما که در برنامه ضمیمه شرح داده شده است ، تهیه کنید. . .
او نامه پوشش را پایین می آورد و مدارک همراه را بیرون می کشد.

مادرش با نفس نفس می گوید: "خوب؟" او پاسخ می دهد: "هنوز هم می خواند". او پوست می زند و چشمان او به اسم یک ملک گرفتار می شود. شانزده Cheyne Walk ، SW3. او فرض می کند این ملکی است که والدین تولد وی هنگام فوت در آنجا زندگی می کردند. او می داند که در چلسی بود. او می داند که این بزرگ بود. او فرض کرد مدت زیادی از بین رفته است. سوار شد. فروخته شده نفسش وقتی متوجه می شود که تازه چه چیزی خوانده است ، در پشت گلویش سخت می گیرد.

او می گوید: "ار ،" "چی؟"

"به نظر می رسد . . نه ، این درست نیست. "

"چی!"

"خانه. آنها من را از خانه خارج کرده اند. "

"خانه چلسی؟"

او می گوید: "بله"

"کل خانه؟"

"من هم اینچنین فکر میکنم."

نامه نامه ای وجود دارد ، چیزی که هیچ کس دیگری در مورد اعتماد به موقع پیش روی آن قرار نگرفته است. او به هیچ وجه نمی تواند آن را هضم کند.

"خدای من. منظورم این است که باید ارزش داشته باشد. . لیبی به شدت نفس می کشد و نگاهش را به سقف بالا می برد. او می گوید: "این باید اشتباه باشد." "این باید یک اشتباه باشد."

مادرش می گوید: "برو و وكیل را ببین." "با آن ها تماس بگیر. قرار گذاشتن. اطمینان حاصل کنید که این یک اشتباه نیست. "

اما اگر اشتباه نباشد ، چه می شود؟ اگر این درست باشد؟ "

مادرش می گوید: "خوب ، فرشته من" و لیبی می تواند لبخند او را از این همه مایل دور بشنود - "شما واقعاً یک زن بسیار ثروتمند خواهید بود."

لیبی تماس را تمام کرد و به آشپزخانه اش خیره شد. پنج دقیقه پیش ، این آشپزخانه تنها آشپزخانه ای بود که می توانست آن را بپذیرد ، این تخت تنها خانه ای که او می توانست بخرد ، در اینجا در این خیابان آرام از کلبه های تراس در پشت خانه های سنت آلبان است. او آپارتمان ها و خانه هایی را که در جستجوی آنلاین خود دیده بود ، به یاد می آورد ، اما نفس کمی که چشمش به مکان عالی می رسد - یک تراس آفتاب گرفته ، یک آشپزخانه غذا ، پنج دقیقه پیاده روی به ایستگاه ، برآمدگی ویندوزهای باستانی قدیمی ، پیشنهاد زنگ های کلیسای جامع از رنگ سبز - و سپس او قیمت را می دید و خود را احمقانه می دانست تا همیشه فکر کند که ممکن است برای او باشد.

اما اکنون به نظر می رسد که او صاحب خانه ای در بهترین خیابان چلسی است و ناگهان تخت وی شبیه یک شوخی مسخره به نظر می رسد.
او در پایان همه چیز را به خطر انداخت تا مکانی را پیدا کند که به کارش نزدیک باشد و خیلی دور از ایستگاه قطار نباشد. وقتی او در آستانه قدم برداشت ، هیچ غریزه روده ای وجود نداشت. قلب او چیزی به او نگفت زیرا مامور املاک او را در اطراف نشان داد. اما او آن را به یک خانه برای افتخار تبدیل کرد ، با زحمت از بهترین چیزهایی که TJ Maxx ارائه کرده بود ، خشمگین شد ، و اکنون آپارتمان بد تبدیل شده ، کمی ناخوشایند و یک اتاق خواب او را احساس خوشبختی می کند. او آن را خرید؛ او آن را آراسته کرد. متعلق به اوست

اما اکنون به نظر می رسد که او صاحب خانه ای در بهترین خیابان چلسی است و ناگهان تخت وی شبیه یک شوخی مسخره به نظر می رسد. هر آنچه برای او پنج دقیقه پیش مهم بود ، مانند یک شوخی احساس می کند - افزایش 1500 پوندی در سال که او فقط در محل کار اعطا شده بود ، آخر هفته مرغ در بارسلونا ماه آینده که شش ماه طول می کشد تا پس انداز کند ، سایه چشم MAC او. "اجازه" خود را به خرید آخر هفته گذشته به عنوان معالجه افزایش حقوق و دستمزد ، ناخوشایند نرم رها كردن بودجه ماهانه خود را كه به سختی مدیریت می شود تنها برای یك لحظه براق و شیرین در خانه فریزر ، بی وزنی كیسه MAC ریز و درشت از دست می دهد. دست او ، لرز قرار دادن کپسول سیاه کوچک در کیسه آرایش خود ، از دانستن اینکه آن را صاحب آن است ، در واقع ممکن است آن را در بارسلونا ، جایی که او ممکن است لباس او را نیز که مادرش برای کریسمس خریداری کرده بود ، پوشید ، یکی از ارتباطات فرانسوی با پانل های توری که برای سنین می خواست. پنج دقیقه قبل شادی های او در زندگی کوچک ، پیش بینی شده ، طولانی مدت ، سخت درآمده و پس انداز شده بود ، انشعابات ناچیز و بی عیب و نقص که به معنای هیچ چیز در طرح چیزها نبود اما به سطح صاف زندگی اش می داد به اندازه کافی درخشش هایی داشت تا بتواند آن را بسازد. ارزش دارد هر روز صبح از رختخواب خارج شوید تا برود و کاری را انجام دهد که دوست داشت اما دوست نداشت.


اکنون او صاحب خانه ای در چلسی است و نسبت های موجودیت وی از هم پاشیده شده است.

او نامه را داخل پاکت گرانقیمتش می گذارد و چای خود را تمام می کند.

فصل دوم
طوفانی وجود دارد که بر فراز ساحل عازور ریخته است. مانند تاریک های افق ، تاریک می نشیند و بر روی تاج سر لوسی سنگین است. او جمجمه خود را با یک دست لیوان می گیرد ، بشقاب خالی دخترش را با دست دیگر می گیرد و آن را به زمین می کشد تا سگ بتواند لکه های گرانشی و خرده های مرغ را لیس بزند.

او به پسرش می گوید: "مارکو ،" غذای خود را تمام کنید. "

او پاسخ می دهد: "من گرسنه نیستم."

لوسی احساس نبض عصبانیت و لرزیدن به معابد خود را دارد. طوفان نزدیک تر است. او می تواند خنک کننده رطوبت را در هوای گرم احساس کند. او می گوید: "این همان است ، صدای او با تلاش برای فریاد کشیدن قطع شد. "این چیزی است که امروز برای غذا خوردن وجود دارد. این پایان پول است. بیشتر نه. نه به من می گوید شما در هنگام خواب گرسنه هستید. خیلی دیر می شود بخورش. لطفا."

مارکو سرش را رنج می برد و رنج می برد و به شکم مرغ مرغش می خورد. او در بالای سر خیره می شود ، موهای غلیظ شاه بلوط که از تاج دوبل چرخیده است. او سعی می کند آخرین باری را که تمام موهایشان را شسته است به خاطر بیاورد و او نمی تواند.


سر لوسی دوباره می لرزد و او به افق نگاه می کند. آنها باید پناهگاه پیدا کنند و باید به زودی این کار را انجام دهند.
استلا می گوید: "مامان ، می توانم یک دسر بخورم؟" لوسی به او نگاه کرد. استلا پنج ساله است و بهترین اشتباهی که لوسی مرتکب شده است. او باید بگوید نه؛ او از نظر مارکو خیلی سخت است ، نباید روی خواهرش خیلی نرم باشد. اما استلا بسیار خوب است ، بنابراین عملکرد و آسان است. چگونه او می تواند چیزی برای خوردن شیرین خود را انکار کند؟

او می گوید: "اگر ماركو مارپیچ خود را تمام كند ،" ما می توانیم یك بستنی برای به اشتراک گذاشتن دریافت كنیم. "

این به وضوح ناعادلانه در مورد استلا است ، که ده دقیقه پیش مرغ خود را تمام کرد و دیگر نباید منتظر ماند تا برادرش تمام شود. اما به نظر می رسد هنوز احساس بی عدالتی استلا بی شکل است و او تکان می خورد و می گوید: "سریع بخور ، مارکو!"

لوسی وقتی تمام شد بشقاب مارکو را از او می گیرد و آن را برای پیاده رو برای سگ می گذارد. بستنی می آید. این سه طعم در یک کاسه شیشه ای با سس شکلات داغ ، پرلین خرد شده ، و یک نخل فویل صورتی روی چوب کوکتل است.


سر لوسی دوباره می لرزد و او به افق نگاه می کند. آنها باید پناهگاه پیدا کنند و باید به زودی این کار را انجام دهند. او این لایحه را درخواست می کند ، کارت خود را روی نعلبکی می گذارد و شماره خود را به کارت خوان می زند ، نفس او در برابر دانش که اکنون پولی در آن حساب وجود دارد ، وجود ندارد که پول در هیچ کجا وجود ندارد.

او منتظر می ماند تا استلا لیوان شیشه ای را از بین ببرد ، سپس سرب سگ را از روی پای میز حل کند و کیسه های آنها را جمع کند و دو تا مارکو را به دست آورد ، یکی به استلا.

این قطعه گزیده ای از کتاب The Family Upstairs توسط لیزا جواهل است. 
مارکو می پرسد: "کجا می رویم؟" چشم های قهوه ای او جدی است. نگاهش از اضطراب سنگین است. آهی کشید. او خیابان را به سمت شهر قدیمی نیس ، پایین خیابان به سمت اقیانوس ، نگاه می کند. او حتی به سگ نگاه می کند ، گویی که او ممکن است یک پیشنهاد خوب برای ارائه داشته باشد. او با اشتیاق به او نگاه می کند ، گویی ممکن است صفحه دیگری برای لیسیدن باشد. تنها یک مکان برای رفتن وجود دارد و آخرین جایی است که او می خواهد باشد. اما او لبخندی پیدا می کند.


او می گوید: "می دانم ، بگذارید بریم و ببینیم"! استلا نامشخص به نظر می رسد. هر دوی آنها به یاد دارند که آخرین باری بود که با مادربزرگ استلا ماندند. سامیا زمانی ستاره الجزایر بود. اکنون او هفتاد ساله است ، از یک چشم کور است و در یک آپارتمان طبقه هفتم در یک بلوک برج در لاریا با دختر بالغش معلولیت زندگی می کند. شوهرش وقتی پنجاه و پنج سال داشت ، درگذشت و تنها پسرش ، پدر استلا ، سه سال پیش ناپدید شد و از آن زمان با او در ارتباط نبوده است. سامیا عصبانی و خام است و به درستی. اما او یک سقف و یک طبقه دارد. او بالش و آب جاری دارد. او همین حالا همه چیز را دارد که لوسی نمی تواند فرزندان خود را ارائه دهد. او می گوید: "فقط برای یک شب." "فقط امشب و سپس چیزهای دیگری را برای فردا مرتب خواهم کرد. قول میدهم."

آنها درست به محض شروع باران باران ، به ساختمان سامیا می رسند و بمب های آب ریز و درشت در سنگ فرش گرم منفجر می شوند. در آسانسور گرافیتی که در مسیر طبقه هفتم قرار دارد ، لوسی می تواند آنها را بو کند: رایحه مرطوب لباس های شسته نشده ، موهای چرب ، از مربیانی که خیلی طولانی پوشیده اند. سگ ، با کت خود از موهای پرپیچ و خم ، بوی خاصی وحشتناک است.

سمیه در ورودیش می گوید: "نمی توانم" ، ورودی آنها را مسدود کرد. "من فقط نمی توانم. مازی بیمار است. فرد مراقب باید امشب اینجا بخوابد. جایی نیست. فقط جایی وجود ندارد. "

ترکیبی از رعد و برق رونق می یابد. آسمان پشت سر آنها سفید درخشان می شود. ورق های باران باران از آسمان. لوسی به طور ناامید به سامیا خیره می شود. او می گوید: "ما جای دیگری نداریم که برویم." "من آن را می دانم. من می توانم استلا را بگیرم. اما شما و پسر و سگ ، متاسفم. شما باید در جای دیگری پیدا کنید. "


لوسی احساس می کند استلا به پایش فشار می آورد ، لرز ناخوشایندی که از بدن کوچکش می گذرد. او می گوید: "من می خواهم در کنار شما باشم". "من نمی خواهم بدون تو بمانم."

لوسی کلافه می شود و دست استلا را می گیرد. چشمان استلا همانند پدرش سبز است. موهای تیره او موهای بلوند براق است ، صورتش از تابستان گرم و طولانی قهوه ای تیره برنزه شده است. او یک کودک زیبا است. مردم گاهی لوسی را در خیابان متوقف می کنند تا به او بگویند ، با یک وزش ملایم.

پس از آن فقط او و مارکو و سگ ، تشک های یوگا بر روی پشت خود چرخانده و به سمت باران سنگین حرکت می کنند ، به تاریکی شب می روند ، تا جایی برای آن نروند.
او می گوید: "عزیزم" "شما اینجا خشک خواهید شد. شما می توانید دوش بگیرید. ممیه داستانی را برای شما می خواند ... "

سمیا گره می زند. او می گوید: "من شما را به عنوان یك دوست دارید بخوانم."

سه گانه
ما باز هستیم
حمایت شده توسط ابیس
Laat je verrassen met ibis، ibis Styles en ibis بودجه en ontdek nieuwe steden
بیشتر ببین

استلا خودش را محکمتر از لوسی فشار می دهد. لوسی احساس صبر و حوصله خود را می کند. او به هر چیزی اجازه می داد كه در رختخواب ممیه بخوابد ، كتاب درباره ماه را بخواند ، حمام كند و به لباس خواب تمیز برسد.

"فقط یک شب ، عزیزم. من فردا اولین چیزی هستم که شما را جمع کنم. خوب؟"

او احساس سر و صدای سر استلا می کند که گره می خورد در مقابل شانه ، ورودی نفس در برابر اشک. استلا می گوید: "خوب ، مادر" و لوسی قبل از اینکه هرکدام بتوانند نظر خود را عوض کنند ، او را به داخل اتاق سامیا می اندازند. پس از آن فقط او و مارکو و سگ ، تشک های یوگا بر روی پشت خود چرخانده و به سمت باران سنگین حرکت می کنند ، به تاریکی شب می روند ، تا جایی برای آن نروند.

مدتی پناهگاه های زیر پرواز را می گیرند. فاز ثابت لاستیکهای اتومبیل در بالای ترامپ مرطوب خنک کننده است. باران باران می بارد.

مارکو سگی را در دامان خود نگه داشته است ، صورتش به پشت سگ فشرده شده است.

او به لوسی نگاه می کند. او می پرسد: "چرا زندگی ما اینقدر فریب خورده است؟"


او می گوید: "می دانید چرا زندگی ما فریب خورده است."

"اما چرا نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید؟"

او می گوید: "من تلاش می کنم."

"نه تو نیستی. شما به ما اجازه می دهید زیر برویم. "

او گفت : " من تلاش می كنم " ، او را با یك نگاه خشم آور برطرف كرد. "هر دقیقه تک تک روزها."

او با شک به او نگاه می کند. او هم خیلی باهوش است و او را نیز می شناسد. آهی کشید. "فردا کمانچه ام را برمی گردانم. من می توانم دوباره درآمد کسب کنم. "

"چطور می خواهید هزینه تعمیرات را بپردازید؟"

"من راهی پیدا می کنم."

"چه راهی؟"

"من نمی دانم ، درست است؟ من نمی دانم. چیزی پیش خواهد آمد همیشه این کار را می کند. "

سپس از پسرش می چرخد ​​و به خطوط موازی چراغهای جلو که به سمت او می سوزد خیره می شود. یک توپ بزرگ رعد و برق در بالای سر منفجر می شود ، آسمان دوباره روشن می شود ، باران در صورت امکان ، حتی سنگین تر می شود. او تلفن هوشمند مورد ضرب و شتم خود را از جیب بیرون صندوقچه خود می کشد ، آن را روشن می کند. او می بیند که 8 درصد شارژ باتری را باقیمانده است و وقتی متوجه می شود تلفنش از طریق تقویم خود به او اعلان کرده است ، دوباره آن را خاموش می کند. هفته هاست که در آنجا حضور دارد اما او نمی تواند خودش را برای لغو آن بیاورد.

به سادگی می گوید: "کودک 25 ساله است."


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:44
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 603

توجه داشته باشید که طرفداران فانتزی ، زیرا رمان جدیدی از افسانه ها در افق وجود دارد ، و شما نمی خواهید آن را از دست دهید. شما می توانید همین حالا و به طور انحصاری در بوستل ، خواندن دختر ، مار ، خار را توسط ملیسا بشاردوست شروع کنید. این رمان جدید YA از نویسنده دختران ساخته شده از برف و شیشه در تاریخ 12 مه 2020 منتشر شده است و امروز برای پیش سفارش در دسترس است. خواندن را ادامه دهید تا ببینید همه هیاهو چیست.

ثریا هرگز نتوانسته است به كسی نزدیك شود. هنگامی که مادرش کودک بود ، زنی را که اسیر غواصان بود ، آزاد کرد ، و دختر اول متولدش را لعنت کرد که در اثر لمس مسموم باشد. برادر دوقلوی ثریا ، سروش ، آزاد است و به دلخواه خود در جهان حرکت خواهد کرد - هم به این دلیل که او شاه است و هم به دلیل این که او نفرین نشده است - اما او تمام زندگی خود را در یک کاخ باستانی قفل شده است و در آنجا می تواند مخفی شود. از هر کس دیگری

اکنون ، سروش قرار است با دوست کودکی ثریا ، لاله ، زن جوانی که سالها ندیده است ازدواج کند. شیاطین ساکن در زندانها در زیر کاخ می تواند برای اولین بار به ثریا این فرصت را بدهد که در دادگاه با خانواده اش در دادگاه حضور پیدا کند - اما آیا جهان خارج از این چیزی را دارد که ارزش این خطر را دارد؟

به دنبال یک نگاه جالب به دختر Melissa Bashardoust دختر ، مار ، خار ، بروید و برای خواندن این رمان در زمان فرود در فروشگاه ها در تاریخ 12 مه 2020 آماده شوید.

جلد دختر خار خار. 
PROLOGUE
داستان ها همیشه از همین طریق شروع می شوند: وجود داشت و نبود. در آن کلمات امکان وجود دارد ، احتمال امید یا ناامیدی. وقتی دختر روی پای مادرش می نشیند و داستان را از او می پرسد - همیشه همان داستان - قسمت مورد علاقه او شنیدن این کلمات است ، زیرا این بدان معنی است که هر چیزی ممکن است. وجود داشت و نبود. او هست و نیست.


مادرش همیشه با همان کلمات دقیقاً همان داستان را می گوید ، گویا با دقت تمرین می شدند.

دختری سیزده ساله که در یک خانه خوب در شرق کوه آرزور زندگی می کرد وجود داشت و نبود. همه افراد آنجا هرگز نمی دانستند که خیلی کوهستان را سرگردان کنند ، زیرا این خانه غواصان بود - خدمتگزاران شیطان ناوشکن که تنها هدف آنها از بین بردن ویرانی و آشوب به جهان خالق بود. اکثر مردم حتی از جنگلهای پراکنده جنگلی که در جنوب کوه پراکنده بود ، دوری می کردند. اما بعضی اوقات کودکانی که فکر می کردند بزرگسال هستند ، در طول روز - فقط در طول روز - سرگردان می شوند و دوباره به خود می بالند.

روزی دختر خواست تا شجاعت خود را ثابت کند و به همین دلیل وارد جنگل شد. او قصد داشت به اندازه کافی خیلی دور باشد تا بتواند شاخه ای از یکی از درختان سرو را که در آنجا رشد کرده بود ، جدا کند تا به عنوان اثبات کند. آنچه در عوض پیدا کرد زن جوانی بود که در یک توری روی زمین گرفتار و درهم تنیده بود و التماس کمک می کرد. او به دختر گفت: این یک دام دیو بود ، و اگر دیو برگشت ، او زندانی خود را می گرفت.

گرم من RL و جو در زمان ص من TY در جوان W OM N دوم (قرآن) من ج kly F ound یک سنگ تیز را از طریق طناب از شبکه دیده اند. وقتی زن آزاد شد ، از دختر تشکر کرد ، سپس فرار کرد. دختر باید همین کار را می کرد ، اما او خیلی طولانی تردید کرد ، و به زودی یک دست سنگین بر روی شانه او بست.

گرم من RL نگاه تا تی د د هفتم تی WA بازدید کنندگان بافندگی من نانوگرم ای V ER او ، بیش از حد TERR من مطلوب خود توسط ساعت من بازدید کنندگان هیولا F ORM به اجرا و یا الکترونیکی V EN SC دوباره متر F یا کمک . او فکر می کرد او یک rt w است ولد بازدید کنندگان بالا F رام F الکترونیکی R دوم بازدید کنندگان AV الکترونیکی د د مشکل O ج ک من خواهید من نانوگرم او ساعت من م بازدید کنندگان ال اف

طلاق نگاهی به شبکه خالی ، تکه های طناب ، و سنگی که در دست دختر داشت ، نگاه کرد و دانست که چه اتفاقی افتاده است. او به دختر با رشد کم گفت: "شما چیزی از من را دزدیدید." "و بنابراین اکنون من چیزی از شما را دزدیدم."

این دختر فکر می کرد که او زندگی خود را خواهد گرفت ، اما در عوض ، غواص ، دختر اول تولد خود را نفرین کرد ، و او را مسموم ساخت ، تا هرکس که او را لمس کرد ، بمیرد.

در این مرحله ، دختر همیشه مادر خود را قطع می کند و می پرسد - چرا دختر اولاد ؟ نیازی به ذکر نیست که با حسادت و شاید کمی ناراحتی به فکر برادر دوقلوی خود است. این در حال حاضر در چهره او نشان می دهد

مادر که همیشه پاسخ می دهد که راه های غواصی اسرارآمیز و ناعادلانه است ، برای هر کسی غیر از خود ناشناخته است. غواصی به دختر اجازه داد که پس از آن برود و او مستقیماً به خانه فرار کرد ، تمایلی یا ناتوان از گفتن کسی به برخوردهایش. او می خواست در مورد نفرین دیو فراموش کند ، وانمود کند که هرگز این اتفاق نیفتاده است. و هنوز چند سال می گذرد تا او فرزندی را نگران کند. با گذشت زمان ، او موفق شد که نفرین دیو را فراموش کند - بیشتر.

یه R بازدید کنندگان ص SSE د، و WH الکترونیک N تی او گرم من RL بزرگتر بود، او توسط شاه انتخاب شد ای اف در SH R به شود عروس و ملکه خود را. او در مورد نفرین دیو به او نگفت. خودش به سختی فکرش را می کرد.

این تنها زمانی بود که فرزندانش - دوقلوها؛ یک پسر و یک دختر - متولد شدند که او آن روز را در جنگل به یاد آورد. اما در آن زمان ، البته خیلی دیر شده بود و سه روز پس از تولد ، او فهمید که این دیو درست گفته است. صبح روز سوم ، پرستار خم خم شد تا دختر را برای تغذیه خود انتخاب کند - اما به محض لمس پوست آنها ، پرستار به زمین افتاد ، مرد.

و به همین دلیل است که مادرش همیشه موافقت می کند که این داستان را بارها و بارها به دخترش بگوید. او نمی خواهد که دخترش فراموش کند که چقدر مهم است که همیشه مراقب باشید که دستکش های خود را بپوشد ، تا مطمئن شود که هرگز به کسی دست نزنید. او نمی خواهد که دخترش مانند گذشته ، وقتی که سیزده سال داشت بی پروا و بی پروا بی حساب شود ، خیلی دور از جنگل سرگردان شود.

در این مرحله ، دختر همیشه به دستان دستکش خود نگاه می کند و سعی می کند از پرستار خود ، که به دلیل او درگذشت ، یاد کند. وجود دارد بود و در آنجا بود ، او خودش را به یاد. این فقط یک داستان است.

دختر می خواهد بر دامان مادرش خزیده و سرش را در مقابل سینه مادر بگذارد ، اما این کار را نمی کند. او هرگز چنین نمی کند.

این فقط یک داستان نیست.

فصل اول
از پشت بام گل وهار ، ثریا تقریباً می توانست باور کند که او وجود داشته است.


سقف یک مکان خطرناک بود ، یک لوکس دردناک. ایستاده در لبه ، او می توانست باغ را در جلوی کاخ گسترش دهد ، سرسبز و زیبا مانند همیشه. اما فراتر از آن ، فراتر از دروازه های گلوهار ، سایر نقاط جهان ، بسیار بزرگتر از چیزی که او تا به حال تصور می کرد بود. شهری پر از مردم قصر را محاصره کردند. جاده ای که به سمت جنوب ، به پایین کویر مرکزی ، به سایر استان ها و شهرهای دیگر ، از داخل و بعد ، تا لبه آتاشار منتهی می شود. فراتر از آن پادشاهی های بیشتر ، زمین بیشتر ، تعداد بیشتری از مردم بودند.

از انتهای دیگر سقف ، او می توانست زمین جنگلی خشک و کوه مخوف ارزور را به سمت شمال شرقی ببیند. از هر گوشه ای ، همیشه و بیشتر ، کوه ها و بیابان ها و دریاها ، تپه ها و دره ها و سکونتگاه ها وجود داشت و بدون پایان امتداد داشت. این امر باید باعث می شد که ثریا احساس کوچک یا بی عیب و نقصی کند - و بعضی اوقات نیز اینگونه بود ، و او مجبور به عقب کشیدن با دندانهای گره زده یا مشت های محکم می شد. هرچند که بیشتر اوقات ، ایستادن به تنهایی در زیر آسمان باز او را احساس می کند بی مرز و بی بند و باری است. از این ارتفاع ، همه کوچک به نظر می رسید ، نه فقط او.

ثریا در سایه های گلوهار زندگی می کرد تا خانواده اش در او زندگی نکنند.
اما امروز فرق کرده بود امروز ، او برای تماشای جریان خانواده خانواده سلطنتی از طریق شهر در پشت بام بود. امروز ، او به هیچ وجه وجود نداشت.

خانواده سلطنتی همیشه اندکی قبل از اولین روز بهار - اولین روز سال جدید - می رسیدند. آنها برای هر فصل کاخ متفاوتی در استان های مختلف داشتند ، بهتر است از ساتراپ هایی که از طرف شاه بر این استان ها حکومت می کردند ، توجه داشته باشید ، اما اگرچه ثریا خواهر شاه بود ، اما او هرگز با آنها حرکت نکرد. او همیشه در گلوهار ، قدیمی ترین کاخ ها می ماند ، زیرا این تنها کاخ بود که دارای اتاق های پشت در و درهای پشت در بود. این مکان مناسب برای نگه داشتن چیزی یا شخصی بود. ثریا در سایه های گلوهار زندگی می کرد تا خانواده اش در او زندگی نکنند.

از بالا ، این پیاده روی شبیه یک نخ درخشان از طلا بود که از خیابان های شهر عبور می کند. بسترهای طلایی زنان نجیب ، از جمله مادر ثریا را حمل می کردند. زره پوش طلایی سربازان تند و زننده را که سوار بر اسب بودند ، به سرپرستی اسپهب ، ژنرال مورد اعتماد شاه ، چهره اندود او مثل همیشه خاردار را پوشانده بود. شترهای طلایی در عقب به عقب رفتند ، وسایل بسیاری از خاندان سلطنتی و بوژورگان را که با دربار سفر می کردند حمل می کردند.

نور و سایه. روز و شب. بعضی اوقات حتی ثریا فراموش می کرد که او و سوروش دوقلو هستند.
و در راس راهپیمایی ، سوار بر تصویر پرنده با شکوه سبز و نارنجی که همیشه به عنوان پرچم خانواده آنها خدمت کرده بود ، سروش ، شاه جوان آتشار بود.


نور و سایه. روز و شب. بعضی اوقات حتی ثریا فراموش می کرد که او و سوروش دوقلو هستند. سپس به گفته کاهنان ، دوباره خالق و ناوشکن نیز دوقلو بودند. یکی از امید متولد شد ، یکی از شک. او با تعجب از اینکه مادر هنگام تولد دخترش چه شک و تردیدی در سر مادرش داشته است ، وجود دارد.

وقتی خیابان و درباریانش سکه های طلا را به داخل مردم انداختند ، در خیابان ها مردم شاد شدند. ثریا فهمید که چرا مردم او را خیلی دوست دارند. سروش زیر نور ستایش آنها می درخشید ، اما لبخندی که می پوشید فروتن بود ، وضعیت او در مقایسه با موضع سفت و سخت و اسپاگباد آرام گرفت. ثریا مدتها بود که تصور نمی کرد سوار شدن به همراه خانواده اش از جایی به مکانی دیگر چه می شود ، اما بدن او هنوز به او خیانت می کرد ، دستانش آنقدر محکم به پارکت می زدند که دستانش آسیب می دید.

با حرکت این راهپیمایی از طریق دروازه های کاخ و به باغ بزرگ گلوهار ، ثریا می توانست چهره ها را با وضوح بیشتری ببیند. با گریم ، متوجه رامین در لباس قرمز آزاتان شد. او با افتخار آن را پوشید ، و سر خود را بالا نگه داشت ، و دانست که به عنوان تنها پسر spahbed و جانشین احتمالی ، او متولد شده است تا رنگ قرمز بپوشد.

چشمانش با خوشحالی از رامین دور شد و به چهره ای سوار شد که چند اسب را پشت سر خود سوار کرد. او جوانی تقریباً در همان سنی بود ، ویژگی های او از خیلی دور مشخص نیست ، لباس نه مثل سربازی به رنگ قرمز و طلایی ، بلکه مانند معمول ، با یک قلم قهوه ای و بدون زینت. ثریا ممکن است اصلاً متوجه او نشده باشد جز یک چیز -


او مستقیماً به او نگاه می کرد.

علی رغم پرشکستگی راهپیمایی ، زیبایی سرسبز باغ و شکوه کاخ در پیش روی او ، مرد جوان نگاهش کرده بود و متوجه چهره ای سایه دار و سایه ای شده بود که از پشت بام تماشا می کرد.

ثریا یخ زده بود ، خیلی غافلگیر از اردک دور. این همان چیزی بود که غریزه هایش به او می گفتند - پنهان شود ، ناپدید شود ، به کسی اجازه ندهد تو را ببیند - اما غریزه دیگری که فکر می کرد مدتها قبل می خواهد دفن شود ، او را در جای خود نگه داشت تا چشمان خود را قفل کند. مرد جوان ، به عنوان او اجازه می دهد خود را ببینید و دیده می شود. و قبل از آنكه از لبه پشت بام جدا شود و از دید ناپدید شود ، بی سر و صدا دو جوان به این جوان صادر كرد كه آنچه را كه قرار نیست ببیند را دید.

اولین هشدار بود - دور نگاه کنید .

اما مورد دوم یک چالش بود.

C O متر الکترونیکی فی دوم متر الکترونیکی .

سوسک در حال خزیدن روی چمن هایی بود که نزدیک ثریا زانو زده بود. دید آن را در جای خود منجمد کرد ، دستهای لخت او در هوا معلق بود تا اینکه فاصله ای امن از او دور کرد. او کمی در جهت مخالف حرکت کرد و به کار خود برگشت.


ثریا پس از تماشای راهپیمایی به گلستان آمده بود و برای اشغال فکر و دست خود به چیزی احتیاج داشت. باغ گل سرخ دیوار ، هدیه مادرش به او بود ، همراه با آموزش او به عنوان كودك خواندن. از زمانی که ثریا به عنوان کودکی فهمیده بود که می تواند گلها و دیگر گیاهان را لمس کند بدون آنکه سم خود را در آنها پخش کند ، مادرش هنگام بازدید از بهار ، همیشه گل سرخ گلدان و کتاب خود را برای او به ارمغان می آورد. با گذشت سالها ، مجموعه های ثریا زیاد می شدند و باغ او اکنون با گل سرخ - گل رز صورتی ، گلهای قرمز دمشک ، گلهای سفید و زرد و بنفش ، رشد در بوته ها و بالا رفتن از دیوارهای آجری گل ، عطر و بوی آنها شیرین به عنوان عسل است.

مانند باغ کاخ بسیار بزرگتر ، گلستان با مسیرهای کاشی کاری شده که در مرکز در یک استخر هشت ضلعی قرار داشتند از هم جدا شدند. بر خلاف باغ کاخ ، فقط دو ورودی گلستان وجود داشت - دری در دیواری که فقط ثریا دارای آن کلید بود ، و مجموعه ای از درهای مشبک که از اتاق ثریا باز می شد. گلستان متعلق به او و تنها او بود ، بنابراین جایی بود که دیگر نیازی به ترس از لمس کردن کسی یا هر چیز دیگری نداشت - به جز حشرات ناآگاه که راه خود را پیدا کردند داخل.

ثریا هنوز هم وقتی صدای صدای قدم های زننده را از اتاقش می شنید ، چشم به سوسک عقب نشینی می کرد. او به سرعت ایستاد و خاک لباس خود را مسواک زد ، سپس دستکش های خود را که او را درون کیسه هایش چسبانده بود ، پوشید.


مادرش با آمدن در ایستگاه درهای باز گفت: "سلام ، ثریا جون". قد و مرتب ، ابریشمی درشت ، موهایش با جواهرات براق بود ، مادر ثریا همیشه بیشتر از انسان به نظر می رسید. هنگامی که مرحوم شاه هفت سال پیش از بیماری وی درگذشت ، سروش و ثریا تنها یازده سال داشتند ، بنابراین تهمینه بود که سلطان شد و به جای فرزندش حکمرانی کرد ، تا اینکه پیر شد برای حکمرانی. و با این حال ، با تمام آن مسئولیت ، او هرگز فراموش نکرده بود که هدایای گرانبها را که به دخترش سبک می کرد ، به ثریا بیاورد. حتی اکنون ، تهمینه در حال نگه داشتن کتابی زیر یک بازو و یک گلدان خشت در دستان خود بود.

با دستکش های ایمن خود ، ثریا پیش آمد که هدایای مادرش را بپذیرد ، و چند قدم از او فاصله گرفت. او گفت: "متشکرم ، مامان" ، گل گلدان گل را به آرامی گرفت. در میان خاک بسته بندی شده فقط یک اشاره سبز وجود داشت ، همین چیزی بود که ثریا ترجیح داد. او دوست داشت گل رز را برای اولین بار در باغ خود ، با دست خود ببیند. این اثبات بود که او می تواند پرورش دهد و همچنین نابود کند.

ثریا گفت: "امیدوارم که سفر شما خیلی خسته کننده نباشد". وقتی خانه ای موقت برای گلدان را پیدا کرد تا زمانی که بتواند آن را کاشت کند ، شانه خود را فرا گرفت. او مدت ها با کسی مکالمه نداشته است که کلمات احساس دست و پا چلفتی در زبان او می کنند. سلام و احوالپرسی های آنها همیشه سفت و رسمی بود ، زیرا هیچکدام نمی توانستند دیگری را در آغوش بگیرند ، اما ثریا گرمی را در چشمان مادرش ، در چشم و خندان لبخندش دیده بود و امیدوار بود چهره خودش هم همینطور باشد.

تهمینه پاسخ داد: "اصلاً". او گفت: "اینجا" ، کتاب را نگه داشت. او گفت: "داستان های هلله ،" از آنجا که من فکر می کنم شما از قبل هر داستان آتاشاری را می شناسید که تاکنون گفته شده است. "


ثریا کتاب را گرفت و از آنجا که مادرش شروع به قدم زدن در لبه گلستان کرد ، از صفحات مصور برگ برداشت. تهمینه زمزمه کرد: "اینها زیبا هستند" ، به گلهای صخره نوردی روی دیوار زمزمه کرد و ثریا ساکت با غرور. او هرگز نتوانست به اندازه برادرش درخشش ببخشد ، اما باز هم می توانست مادرش را لبخند بزند.

ثریا گفت: "امروز بیشتر از معمول در راهپیمایی بودند." "آیا همه آنها برای نوگ روز می آیند؟"

تهمینه یخ زد ، پشت او را چنان مستقیم و هنوز هم که شبیه یک مجسمه مرمر است. وی در آخر گفت: "نه تنها برای نوگ رز". "بیایید داخل ، ثریا جونام. چیزی دارم که به تو بگویم."

مردم می دانستند که شاه خواهر مهربانی دارد و شاید همه آنها نظریه های خود را در مورد این که چرا او را پنهان کرده است ، داشته باشند ، اما هیچ یک از آنها واقعیت را نمی دانستند ...
ثریا بلعیده ، نوک انگشتان او حتی درون دستکش نیز سرد است. او ابتدا از درها دور شد تا مادرش ابتدا وارد شود و بعد از آن ، هنوز كتاب را در دستان خود چسباند.

سه گانه
ما باز هستیم
حمایت شده توسط ابیس
Laat je verrassen met ibis، ibis Styles en ibis بودجه en ontdek nieuwe steden
بیشتر ببین

او چیزی برای ارائه به مادر خود ، شراب و میوه و چیز دیگری نداشت. خدمتکاران روزانه سه بار غذا را به اتاق ثریا می آوردند و یک سینی را پشت درب می گذاشتند. مردم می دانستند که شاه خواهر مهربانی دارد و شاید همه آنها نظریه های خود را در مورد این که چرا او را پنهان می کند ، داشته باشند ، اما هیچ یک از آنها واقعیت را نمی دانستند ، و این وظیفه ثریا بود که آن را حفظ کند.

اتاق مطمئناً راحت بود. کوسن هایی در همه جا وجود داشت - روی تختخواب ، روی صندلی ، روی صندلی پنجره ، برخی در کف - همه با بافت های مختلف ، ساخته شده از پارچه های مختلف. فرشهای همپوشانی که در تمام کف پخش شده اند ، رنگهای پر جنب و جوش آنها با گذشت زمان کمی پوشیده می شوند. هر سطح با چیزی نرم پوشانده شده بود ، گویا می توانست با ایجاد این تعویض مصنوعی ، به راحتی تماس خود را جبران کند. در سرتاسر اتاق گلدانهای شیشه ای قرار داشتند که گلهای پژمرده از باغ او می گیرند و اتاق را با بوی خاکی گلهای در حال مرگ پر می کنند. بیش از یک بار ثریا به اطرافش نگاه کرده بود و فهمیده بود که این اتاق یک دختر بسیار تنهایی است.

فقط یک صندلی در اتاق بود و بنابراین تهمینه در یک انتهای صندلی پنجره نشسته بود. ثریا خود را با دقت در انتهای دیگر قرار داد ، دستانش را در دامان او تاشو ، زانوهایش در هم قرار گرفت ، تا آنجا که ممکن است اتاق کمتری را در خود جای دهد تا مادرش احساس راحتی کند.


اما مادرش به نظر می رسید هر چیزی راحت باشد. او از چشمان ثریا دوری می کرد و دستانش در دامانش می پیچید. سرانجام ، او نفس كشید ، نگاه كرد و گفت: "دلیلی كه ما بازدیدكننده زیادی داریم این است كه برادر شما ماه آینده ازدواج خواهد كرد."

ثریا با تعجب گفت: "اوه ،" از رفتار مادرش انتظار داشت که او راجع به مراسم تشییع جنازه به جای عروسی بشنوید. او می دانست که سوروش احتمالاً دیر یا زود ازدواج خواهد کرد. آیا مادرش فکر کرده است که حسادت می کند؟

مادرش افزود: "عروس لاله است."

"اوه ،" دوباره گفت ثریا ، لحن او صاف این بار. این به خودش گفت ، حس کرد. لاله دختر spahbed بود ، به همان اندازه که او زیبا بود ، مهربان. او سزاوار شد که محبوب ترین و تأثیرگذارترین زن آتشین شود. هر کسی باید - باید - برای او خوشحال باشد.

یک نخ سست در لبه آستین ثریا وجود داشت. او آن را بین انگشت و انگشت شست خود گرفت و کشید و با دیدن پارچه به آرامی در حال باز شدن بود. نبض او در حال تندتر شدن با احساساتی بود که نمی خواست نامش را ببرد. ثریا چند نفس آرام کشید ، نخ گشاد شده که حالا چندین بار به دور انگشتان دستکش پیچیده شده است. او اجازه نمی داد که تلخی و نارضایتی بر او غلبه کند. او به آنها اجازه نمی داد چهره خود را به روشی که این وضوح انجام می داد ، نشان دهند. ثریا نفس کشید ، نخ را از انگشتانش باز کرد و با لبخندی به مادرش نگاه کرد.


ثریا گفت: "آنها بازی خوبی هستند."

لبخند مادرش گرم و واقعی بود - و تسکین می یابد. او گفت: "من هم همینطور فکر می کنم." لبخندش کم شد ، چشمانش به سمت پایین می چرخید. "من ممکن است تا بعد از عروسی وقت زیادی را برای گذراندن با تو نداشته باشم. این یک ساعت شلوغ خواهد بود. "

ثریا توده گلو را فرو برد. او گفت: "من می فهمم." جهان مانند او همیشه مانند او حرکت خواهد کرد.

"شما می دانید که من شما را دوست دارم."

ثریا تکان خورد. "من هم شما را دوست دارم ، مامان."

آنها همچنان به اشتراک گذاشتن لذت ها و بخش های شایعات دربار پرداختند ، اما این گفتگو عمدتاً یک طرفه بود. ثریا بیش از حد مشغول تلاش برای کنترل احساسات خود بود و نگاههایش را خاموش می کرد تا مطمئن شود که پوست قهوه ای روشن مچ دستهایش مجرد نیست. با ترک تهمینه ، ثریا از تلاش خسته شد.

مجدداً ثریا به گلستان بازگشت تا گل رز را که مادر به او داده بود کاشت. دستکش را پاره کرد و از خطوط سبز که در آغوشش پخش شده بود غافل شد و سعی کرد تا جلوی گلهای رز او را آرام کند. او یکی از آنها را در کف دست خود چسباند و صورت خود را به آن نزدیک کرد و با ترشح رایحه در حالی که اجازه می دهد لبه گلبرگ ها در کنار گونه خود مسواک بزنند. خیلی نرم ، به اندازه یک بوسه نرم - یا او تصور می کرد. او اجازه داد دستان خود را به سمت ساقه بیاندازد ، و نوک انگشت خود را بر روی یکی از خارها فشار داد ، و همین راحتی بود - دانستن اینکه چیزی خطرناک نیز می تواند زیبا و گرامی باشد.


اما اکنون او نتوانست به پایین نگاه کردن به دستان خود ، در زیر مچ دست ، جایی که رگهایش به سایه تیره سبز تبدیل شده بود ، کمک کند. او می دانست که رگهای صورت و گردن او پایین می آید و به همان رنگ در می آیند و روی گونه هایش در یک شبکه سبز پخش می شود تا اینکه آرام شود و حاوی وسوسه احساسات او بود.

همه آنها یک بار تفکیک ناپذیر بوده اند: سروش و لاله و ثریا ، با رامین غالباً روی آنها معلق است. لاله و رامین تنها دو خارج از خانواده ثریا بودند که از نفرین او خبر داشتند - یک تصادف ، اما ثریا که از آن سپاسگزار بود. او ممکن است هرگز دوست دیگری نداشته باشد در غیر این صورت. وقتی كودك بودند همه چیز خیلی راحت به نظر می رسید. تهمینه نگران شده بود ، اما ثریا ثابت کرد که می تواند خیلی مراقب باشد که به کسی لمس نکند ، و لاله همیشه خوب رفتار کرده بود. سروش در آنجا بود تا مطمئن شود هیچ چیز پیش نمی رود. و مدتی هیچ کاری نکرد.

اگر نفرین ثریا به دانش عمومی تبدیل شود ، بوژورگان ممکن است فکر کند که ناوشکن دستان خود را بر روی خط خانواده خود گذاشته است.
اما پس از آن شاه درگذشت ، و گرچه بیوه وی مانند رجال عمل کرد ، سروش ناگهان تحت نظارت بیشتری نسبت به گذشته بود. مادر آنها با مهربانی به او توضیح داد که او وقت کمتری برای بازی دارد ، اما با گذشت سالها ، ثریا دلیل واقعی او را که دیگر هرگز برادرش را ندیده فهمید. خانواده آنها از حفاظت از شهرت برخوردار بودند و موجودات زهرآلود متعلق به ناوشکن بودند. اگر نفرین ثریا به دانش عمومی تبدیل شود ، بوژورگان ممکن است فکر کند که ناوشکن دستان خود را بر روی خط خانواده خود گذاشته است. آنها اعتماد به نفس خود را به شاه و سلسله او از دست می دادند و او را فرو می ریزند.


و لاله - از وقتی که او با لاله صحبت کرده بود ، چقدر طول کشیده است؟ این سه سال یا چهار سال بود؟ آنها سعی کرده بودند حتی پس از از دست دادن سوروش ارتباط برقرار کنند ، اما با اینکه دو کودک می توانند زمان و مکان برای بازی کردن پیدا کنند یا بادام شیرین را به اشتراک بگذارند ، برای دو زن جوان بسیار سخت تر بود - به خصوص وقتی یکی از آنها به سرعت وارد دنیای جهان شد. دادگاه که دیگری برای همیشه از آن منع شده بود. هر ساله ، آنها دورتر می شدند ، زمان مشترکشان کوتاه تر می شد - و هرچه که ناخوشایندتر بودند ، هر دو آنها به اندازه کافی پیر بودند که اکنون بدانند زندگی آنها متفاوت بوده و همیشه خواهد بود. بهار پانزده ساله شد اولین سالی بود که لاله را اصلاً ندید و تعجب نکرد. لاله به همان دنیای سروش تعلق داشت - دنیایی از نور ، و نه سایه. از گذرگاههای پنهان و هوای آزاد ، نه باریک و پنهان.

ثریا خم شد و با دستان خود در خاک حفر کرد تا خانه ای برای گل سرخ جدید خود ایجاد کند. از گوشه چشم او ، سوسک را دید که هنوز راه پر زحمت خود را به سمت باغ می گذارد. ثریا آن را تماشا کرد ، این متجاوز به پناهگاه او. و سپس به بیرون رفت و یك نوك انگشت را در امتداد پشت آن صاف كرد.

سوسک حرکت را متوقف کرد و ثریا به کار خود بازگشت.


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:43
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 716

چندی نگذشت که اولین کتاب ارین مورگنسترن با عنوان " The Circus Night" در سال 2011 منتشر شد ، وی با سؤالاتی درباره کتاب بعدی خود بمباران کرد. این کتاب دوم سالها به طول می انجامد - در واقع ، آنقدر طولانی که برخی از افراد در توییتر او را "تعجب یک ضربه ای" خواندند - و بسیاری از پیش نویس ها برای تکمیل ، اما در نهایت دریای بی ستاره در اینجا است.


"این همان وحشت رمان مدرن است!" او با خنده می گوید.

شب سیرک هفت هفته را در لیست پرفروش های نیویورک تایمز گذراند و به 37 زبان ترجمه شد. اقتباس فیلم در کارهاست ، توسط همان مرد ساخته شده که حقوق فیلم را برای سریال هری پاتر تضمین کرده است. به سراغ #TheNightCircus در Tumblr یا Instagram بروید و خواهید دید که طرفداران این کتاب به اندازه طرفداران سری JK Rowling اختصاص دارند.

او می گوید: "شما باید زندگی بسیار بزرگی برای زندگی داشته باشید." باید سعی می کردم تا آنجا که می توانم فراموش کنم. "
این همه برای مورگنسنتر تعجب آور بود. او می گوید: "من فکر کردم این یک کتاب عجیب است که شاید چند نفر از افراد عجیب دوست داشته باشند و این خوب است." مطمئناً بیش از چند نفر عجیب وجود دارد. دو میلیون نسخه کتاب فقط در ایالات متحده به فروش رسیده است.

که آزاد کردن پیگیری حتی سخت تر می شود.

او می گوید: "شما باید زندگی بسیار بزرگی برای زندگی داشته باشید." باید سعی می کردم تا آنجا که می توانم فراموش کنم. "


راه حلش؟ توییتر را وارد سیستم شوید و اینترنت را نادیده بگیرید. او وقتی در سال 2016 به همراه همسرش به برکشیز ، در غرب ماساچوست رفت ، توانست همه سر و صداهای خود را غرق کند.

او می گوید: "ما دو سال کابل یا اینترنت نداشتیم." وی گفت: "در آن پنجره 2016 تا 2018 داشتن کابل یا اینترنت خیلی عجیب و غریب بود. اما از طرف مثبت ، واقعاً این امکان را برای من فراهم کرد تا وارد یک ذهنیت شوم که فقط من و این کتاب و من نیستم." باید درمورد آنچه در خارج از این ساختمان است و آنچه را که مردم در توییتر برای من می گویند فکر کنید ، زیرا من در حال حاضر خدمات کافی برای بررسی توییتر ندارم! "

فقدان سرویس سلول در خانه جدید او برای نوشتن ، بازنویسی و سرانجام پایان دادن به آن رمان نویسنده "وحشتناک" وحشتناک: دریای بی ستاره .

جلد The Starless Sea ، دومین رمان طولانی مدت از نویسنده The Night Circus Night (نویسنده سیرک شب) Erin Morgenste.
رمان ارزش انتظار دارد. در هسته آن ، دریای بی ستاره داستانی است درباره داستان. مراکز اصلی داستان در مورد زاخاری ، دانشجوی فارغ التحصیل در ورمونت است که یک کتاب بسیار قدیمی از افسانه ها را کشف می کند ، که به طرز مرموزی داستانی را در مورد کودکی خود در بر می گیرد. زاخاری ، شگفت زده و گیج شده ، می فهمد چگونه زندگی او در كتابی قرن پیش به پایان رسید و در طی این روند ، دنیای جادویی زیرزمینی را کشف می كند - كتابخانه ای با موزه هنری - به نام دریای بی ستاره.

مورگنسترن می گوید: "هنگامی که من نوشتن کتاب را شروع کردم ، فکر کردم که بسیار در مورد کتاب ها باشد و به یک کتاب در مورد داستان ها تبدیل شد." او می خواست این ایده را بپذیرد كه زندگی لازم نیست "داستان" شود ، با وجود اینكه افراد زیادی به جستجوی "آن قوس و مرتب بودن" داستانها در زندگی خود می پردازند.

من با مکانی در ذهنم شروع می کنم و روند نوشتن من در تلاش برای یافتن روایتی است که می تواند داستان آن مکان را بازگو کند.
وی می گوید: "در بعضی مقاطع ، نوشتن این مقاله بزرگ و گسترده در مورد این ایده های غول پیکر دشوار بود ، و سعی کنید تا حتی به صورت مبهم منسجم باشد."

Sea Starless به عنوان عاشق کسانی است که کتاب را دوست دارند و یک حماسه فانتزی جذاب. مورگنسترنت داستانهای مختلفی را متعادل می کند ، که برخی از آنها در یک جهان کاملاً تخیلی تنظیم شده است ، برخی دیگر در دنیایی که برای خود ما بسیار آشناست.


وقتی از من سؤال کردم که چگونه او کتابی را مثل این ترسیم می کند ، مورگنسترن می خندد و می گوید: "شما این کار را نمی کنید."

او می گوید: "من نقشه کش نیستم. من از جایی در ذهنم شروع می کنم و روند نوشتن من در تلاش برای یافتن روایتی است که می تواند داستان آن مکان را بیان کند. این یکی مدت طولانی یک ظروف سرباز یا مسافر بزرگ بود و احتمالاً من کل مطالب را بیش از سه یا چهار بار نوشتم. این خیلی بیشتر از آن چیزی بود که من به آن نیاز داشتم با داستان بیشتر روبرو شدم و سپس آنرا فریب دادم تا بفهمم قطعات مهم کجا هستند. "

او می گوید ، دنیای جادویی دریای بی ستاره ، "فقط در ذهن او ظاهر شد."

او می گوید: "مثل این است که شما یک مکان رویایی داشته باشید ، و این در خواب شما معنی دارد. وقتی بیدار می شوید ، فهمیدید که آن مکان چیست؟ "

از آنجا ، او تلاش کرد تا همه جنبه های جهان را درک کند. او می گوید: "وقتی این فقط یک نوع معماری خیالی است ، من همیشه سعی می کنم هر سطحی را که می توانم کشف کنم." "این فضای بو چطور است؟ چگونه روشن است؟ واقعاً چه احساسی دارد که در آن حضور داشته باشم؟ زیرا این به من کمک می کند تا وارد آن شوم."

مورگنسترن می گوید عطر و روشنایی برای ایجاد یک دنیای خیالی مهم است. "رایحه به خصوص در نوشتن خیلی کم است زیرا نویسندگان به ندرت توصیف می کنند که چطور بو می دهند. من زمانی که یک تئاتر در دانشگاه بودم ، دانشجوی طراحی نورپردازی بودم و بنابراین همیشه به آن فکر می کنم. نورپردازی حال و هوای یک فضا را تغییر می دهد. خیلی مهیج! اتاق روشن شده با چراغهای فلورسنت سربار احساس می کند خیلی متفاوت از همان اتاقی که با شمع روشن شده است باشد.


رمان همچنین "واقعی" احساس می کند زیرا شخصیت اصلی آن را انجام می دهد. زاخاری درباره همه اتفاقاتی که برای او رخ می دهد اظهار نظر می کند ، همانطور که هر کسی که تا به حال یک رمان فانتزی خوانده و سپس به شخصیت اصلی یک رمان فانتزی تبدیل شود. "آیا این یک تلاش است یا یک تلاش فرعی؟" او در یک لحظه از خود می پرسد. در صحنه دیگری با شیشه ای روبرو می شود که با کلمه "نوشیدنی" حک شده است. مورگنسترن می نویسد: "زاخاری هشدارهای بی نظیر پری را در مورد خوردن یا آشامیدن در زیرزمین ها به یاد می آورد و در عین حال می فهمد که او بسیار تشنه است." "او گمان می کند که این تنها راه پیش رو است." بنابراین او می نوشد و ادامه می دهد.

مورگنسترن توضیح می دهد: "من همیشه دوست داشتم که زاخاری آن شخصیت رمان فانتزی آگاه باشد." "این چیزی است که من شنیده ام یک بار لو گراسمن ،" چرا هری پاتر کتاب های نارنجی را خواند ؟ " او می شد در کمد خود را در زیر پله ها خواندن نارنیا! من قطعاً می خواستم آگاهی اندکی از "این عجیب باشد ، اما این آشناست."

تجربه خواندن دریای بی ستاره عجیب و آشنا خواهد بود و احتمالاً احساسات بسیاری از خوانندگان نیز برانگیخته است.

او می گوید: "امیدوارم که هر خواننده چیزی راجع به کتاب پیدا کند که شخصاً برای آنها طنین انداز شود." این یکی از بهترین بخش ها برای نوشتن برای من است: من می توانم آن را آنجا بگذارم ، اما تجربه خواندن بین خواننده مشترک است. و کتاب ، بنابراین آنها می توانند آن را خودشان قرار دهند. "


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:43
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 778

خوانندگان فجیع در حال حاضر می دانند که رمان های کام و رمانتیک به شکلی بزرگ باز می گردند . اما با وجود این همه کتابهای شیرین ، زرنگ و ارزشمند و قاطعانه بخار که به قفسه ها ضربه می زنند ، نمی توان تشخیص داد که کدام کتاب بعدی را می خواند. من شما را با این لیست از بهترین رمان های جدید عاشقانه پوشانده ام تا تصمیم خود را بسیار ساده تر کنید. برای به روزرسانی های این لیست در طول سال ، دوباره چک کنید.


رمان های عاشقانه همیشه محور انتشارات بوده اند ، اما تنها طی چند سال اخیر است که این ژانر در سطح برجسته ای از جریان اصلی قرار گرفته است ، در بخش عمده از فشار برای ایجاد عاشقانه های متنوع تر توسط نویسندگان رنگ و خوانندگان ، به طور یکسان. از تجدید حیات رام کام ها مثل همه پسرانی که قبلاً عاشق آنها بوده ام و همیشه باید باشم که ممکن است روی پرده ها چه بزرگ و چه کوچک ، تا قفسه های کتابفروشی که با نویسندگانی چون جاسمین گیلوری ، هلن هونگ و کریستینا لورن پشته شده است ، دوست داشته باشند. بسیاری از گزینه ها در حال حاضر.

تنها در سال 2019 ، خوانندگان برای کولی مک کوئستون ، کوئین سلطنتی rom-com Red ، White & Royal Blue ، Alisha Rai's The Right Swipe ، نگاهی دلپذیر به دنیای آشنایی آنلاین و بدون داوری ، آخرین سقوط از داستان نویس عاشقانه ، Meg افت کرده اند. کابوت در مورد بهترین رمان های عاشقانه همین حالا بیشتر بخوانید:

زندگی کنید ، چوپان براون توسط Talia Hibbert (5 نوامبر)

پس از یک تجربه نزدیک به مرگ ، Chloe Brown مزمن مبتلا به بیماری مزمن با لیست لیست برای کمک به او در "زندگی یک زندگی" آمده است. حرکت به بیرون از عمارت خانواده اش اولین قدم است ، اما موارد بعدی در لیست وی به کمک نیاز دارد. و رد مورگان ، دستیار خال کوبی در ساختمان او ، فقط ممکن است بهترین کسی باشد که برای کمک به آن متوسل می شود.


برای خرید اینجا را کلیک کنید

ما در ماه دسامبر توسط روزی کورتیس (5 نوامبر) ملاقات کردیم

جس فقط با چهار غریبه از جمله الكس به خانه اش در ناتینینگ هیل منتقل شد. وقتی آنها در یک شام شب کریسمس ملاقات می کنند ، جس فکر می کند ارتباط آنها مشخص است. اما وقتی جس از تعطیلات دو هفته ای باز می گردد ، می یابد که الکس شروع به ملاقات با شخص دیگری کرده است - اما ، که در طبقه بالای آنها زندگی می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

باشگاه کتاب Bromance توسط لیسا کی آدامز (5 آبان)

گاوین وقتی متوجه می شود همسرش همیشه آن را در رختخواب جعلی کرده است ، ناراحت می شود. این آخرین نی در رابطه قبلاً تنگ شده آنهاست و به نظر می رسد که آنها به سمت طلاق می روند. اما هدیه مصمم است تا ازدواج خود را نجات دهد ، و او برای کمک به یک منبع غیرممکن است: یک باشگاه کتاب عاشقانه همه مرد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

دو بار در یک ماه آبی توسط کریستینا لورن (22 اکتبر)

اولین باری که تیت جونز ، دختر طولانی گمشده یک بازیگر مشهور جهانی ، تاکنون هویت واقعی خود را به کسی نشان داد ، قلبش شکسته بود. سام براندیس ، پسری که عاشق وی در سفر گرداب به لندن شد ، وی را فروخت و دنیای او متلاشی شد. چهارده سال بعد ، او دوباره با مجموعه فیلم جدیدش با سام آشنا می شود. و تیت باید از خودش بپرسد که آیا عشق "یک بار در طول زندگی" می تواند دو بار به وجود بیاید.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

کریسمس Shopaholic توسط سوفی کینسلا (17 اکتبر)

قهرمان محبوب سوفی کینسلا ، بکی براندون ، برای نهمین رمان خود به شکل جشن می رود. بکی عاشق کریسمس است و مشتاقانه منتظر است تا آن را با خانواده اش بگذراند. اما وقتی والدینش از خانه کودکی خود خبر می دهند ، او باید برای اولین بار میزبان تعطیلات باشد. به زودی مشخص می شود که هرج و مرج ممکن است امسال بر راحتی و شادی سلطنت کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

تعطیلات رویال توسط Jasmine Guillory (1 اکتبر)

هنگامی که ویویان فارست این فرصت را پیدا می کند که بتواند در سفر کاری دخترش مادی به انگلستان شرکت کند ، او از دیدن مناظر باشکوه انگلیس هیجان زده می شود. اما او انتظار ندارد که فوراً جذب مالکوم هادسون ، دبیر خصوصی ملکه شود. گلوله های برفی شکننده و دوست داشتنی به یک پرشور تمام عیار می پردازند ، اما ساعت در حال عاشقانه کردن تعطیلات است. (بله ، این یکی از مادر مگان مارکل ، دوریا راگلند الهام گرفته است.)

برای خرید اینجا را کلیک کنید

10 خرما کور توسط اشلی الستون (1 اکتبر)

پس از اینکه دوست پسر سوفی ، گریفین ، با او جدا شد ، او برای تعطیلات به خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود فرار می کند. در آنجا ، خانواده او تصمیم می گیرند که او را در یک سری از خرما کور برپا کنند. اما وقتی گریفین فرصت دوم را التماس می کند ، سوفی باید تصمیم سختی بگیرد. از آنجا که او ممکن است فقط به شخص دیگری احساساتی داشته باشد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

هیچ داوری توسط مگ کابوت (24 سپتامبر)

طوفان عظیم همه قدرت را به جزیره لیتل بریج - و همچنین ارتباط آن با سرزمین اصلی - قطع کرده است ، اما Bree نگران نیست. در ابتدا. این تنها زمانی است که او تصمیم می گیرد تا حد بسیاری از گربه ها و سگ های جزیره را نجات دهد و بداند که می داند به کمک احتیاج دارد - و او چاره ای ندارد که آن را از خواهرزاده اسرارآمیز رئیس خود ، درو قبول کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

مسابقه ای که در Mehendi ساخته شده توسط Nandini Bajpai (10 سپتامبر)

Simi Sangha از یک خط طولانی از همبازی های هندی آمده است و خانواده وی متقاعد شده اند که وی "هدیه" را دارد. بنابراین ، سییمی در تلاش برای بهبود محبوبیت خود ، برنامه خواستگاری را تنظیم می کند و به اتصال گل ساکن دبیرستانی وی به ستاره تیم فوتبال پسران کمک می کند. اما در این روند ، او سلسله مراتب اجتماعی مدرسه خود را وارونه می کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

فراموش نکنید که درباره من توسط Mhairi McFarlane (10 سپتامبر)

جورجیا اخراج شد و در همان شب تقلب پسرش را گرفت. بنابراین ، هنگامی که در یک میخانه جدید به او به عنوان یک کاردستی پیشنهاد می شود ، فوراً آن را خراب می کند - اما نمی داند که این میخانه توسط لوکاس ، اولین عشق او اداره می شود. ملاقات با لوکاس دوباره تمام زندگی جورجینا را دوباره از حالت تعادل خارج می کند ... و یک راز تاریک از گذشته خود را به سطح می آورد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

خوب توسط جین دلوکا (3 سپتامبر)

هنگامی که امیلی برای کمک به خواهرش در بهبودی از یک تصادف ، به ویولا کریک ، مریلند نقل مکان می کند ، او همچنین به همراه داوطلبانه نوجوان خود - و سیمون - آموزگار مدرسه تحریک کننده و غیرممکن برای داوطلب شدن در منطقه Renaissance Faire سوار می شود. مسئول داوطلبان.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

کش رفتن راست توسط آلیشا رای (6 اوت)

ریانون ، خالق بدبینانه یکی از محبوب ترین برنامه های دوست یابی در جهان ، فکر می کند که او از اینکه توسط سامسون بازیکن سابق NFL ارواح شده است ، عصبانی شده است ، تا اینکه آنها به طور غیر منتظره دوباره به عنوان رقیب تجاری ملاقات کنند. هنگامی که آنها در یک کمپین تبلیغاتی شرکت می کنند ، احساسات قدیمی ظهور می کنند و باید تصمیم بگیرند که آیا گرفتن فرصت برای عشق ارزش ریسک کردن را دارد یا خیر.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

شروع کار Evvie Drake توسط لیندا هولمز (25 ژوئن)

اخیراً بیوه ایووی دریک با مرگ همسرش دست و پنجه نرم می کند و رفتارهای زننده گذشته خود را از خانواده و دوستانش پنهان می کند. در نیویورک ، دین تننی ، پارچ سابق MLB ، به طور ناگهانی دیگر نمی تواند مستقیماً پرت شود ، و او نمی تواند دلیل این موضوع را بفهمد. هنگامی که دین به پشت یک خانه در پشت خانه ایویوی منتقل می شود ، به زودی یک دوستی غیرمنتظره شروع می شود و به زودی به چیز دیگری تبدیل می شود.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

به من بگویید که چطور واقعاً احساس کردی با امینا مای صفی (11 ژوئن)

سانا خان یک تشویق کننده و یک دانش آموز مستقیم است ، یک سرپرست کلاسیک که تصمیم به پیروزی دارد. راشل رشت کارگردان wannabe است که وسواس فیلم ها را دارد و آماده ساخت شاهکار خودش است. سوء تفاهم بین سانا و راشل باعث شده است که سالها دشمنی مشترک شود. اما هنگامی که آنها مجبور به همکاری با یکدیگر در یک پروژه فیلم می شوند ، می آموزند که هیچ چیز بین آنها به شکلی که به نظر می رسد نیست.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

کتاب شانس و ثروت ناتالی تان از روزله لیم (11 ژوئن)

پس از مرگ مادر آگورافوبی ، ناتالی تان برای اولین بار در سال ها به خانه خود در چینی سان سانفرانسیسکو برمی گردد و از کشف اینکه او رستوران قدیمی خانواده را به ارث برده است ، شوکه شد. با محو شدن محله زمانی پر جنب و جوش ، ناتالی دوباره با همسایگان قدیمی ارتباط برقرار می کند. اکنون که با کمی جادو مسلح شده است و یک عاشقانه جوانه زده ، تصمیم دارد که از طریق دستور العمل های قدیمی مادربزرگش این محله را نجات دهد.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

عایشه در آخر توسط اوزما جلال الدین (4 ژوئن)

در این راه اندازی مجدد Pride & Prejudice ، عایشه مستقل علی رغم تفاوت های زیادی که دارد ، برای خالد سنتی سقوط می کند. اما وقتی او برخی از شایعات دردناک درباره خانواده خود را می شنود ، شروع به کشف سؤالات مربوط به ایمان ، عشق و خانواده می کند ، باید با آنچه در مورد خالد کشف می کند - مقابله کند و حقیقت راجع به خودش متوجه می شود.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

Flatshare توسط بث اولاری (28 مه)

وقتی تیفی باید سریع از محل دوست پسر سابقش حرکت کند ، با لئون به یک تخت حرکت می کند. آنها یک اتاق خواب و تختخواب را به اشتراک می گذارند ، اما آنها واقعاً هرگز ملاقات نکرده اند: تیفی شب در طول روز ، لئون دارد. اما با آشنایی بیشتر با ایمیل و یادداشتهای پس از آن ، آنها متوجه می شوند که اگر شما هم اتاقی کاملی را می خواهید ، باید این قانون را از پنجره بیرون بیاورید.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

The Unhoneymooners توسط کریستینا لورن (14 مه)

وقتی کل مهمانی عروسی مسمومیت غذایی ایجاد می کند ، زیتون (خواهر عروس) و ایتان (برادر داماد) تنها دو نفر هستند که ناخوشایند مانده اند. اکنون یک ماه عسل تمام هزینه ها برای هاوایی برای هاوایی پرداخت می شود و هردو می خواهند آن را بگیرند. تنها مشکل؟ آنها از یکدیگر متنفرند. اما وقتی احساسات خود را برای فرصتی در بهشت ​​کنار می گذارند ، می فهمند که اصلاً به آنها بازی بچه های تازه ازدواج نمی کند.

برای خرید اینجا را کلیک کنید

قرمز ، سفید و رویال آبی توسط کیسی مک کوویستون (14 مه)

وقتی تابلوفرش ها نزاع عمومی بین پسر اول آمریكا ، الكس كلارمونت دیاز و پرنس هنری از ولز را به دست آورد ، این دو مجبور می شوند برای دوربین ها دوستی كنند. اما آنچه شروع می شود به زودی به تبلیغ عمومی تبدیل می شود ، و الکس و هنری برای ایجاد تاریخ باید با سیاست دو کشور ، انتظارات دو خانواده و ترس خودشان روبرو شوند.


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:43
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 897

من و لیندی وست درمورد وضعیت زنان در کمدی صحبت می کنیم وقتی که او از حکم میانه عبور می کند.


او می گوید: "وای ، بزرگترین سگ تازه از ماشین جلوی من بیرون آمد." "من در اتومبیل خودم نشسته ام و یک زن از یک اتومبیل با کلی سن برنارد بیرون رفت ، که من هرگز نمی بینم. خیلی بزرگ است! "

لحظه ای است که مانند خیلی افراد در مکالمه تلفنی ما ، دقیقاً واقعیت واقعی غرب را تقویت می کند. او زنی است که حرفه ای را از واقعیت خارج کرده است ، بیرون از این که خودش را به عنوان یک زن چاق ، باهوش و با صدای بلند در آغوش بکشد . خواندن Lindy West - به ویژه به عنوان یک زن دیگر چاق ، باهوش و با صدای بلند - مانند شنیدن صدای گریه کردن برای زندگی به همان روشی غیرمشخص است.

وست در کتاب خود در سال 2016 ، Shrill: Notes of a Loud Woman ، از نوع سخنان و عملکردهای ضد فمینیستی که به دنبال پاره کردن و جلوگیری از همبستگی زنان است ، انتقاد کرد.

او نوشت: "[شما] زنان را در برابر یکدیگر گله می کنید ، ما را از شرم و گرسنگی محصور کنید و به دلیل قدرت و پتانسیل ما در مورد نقصان ما وسواس کنید ، و هنگامی که شما همه اینها را به کار می گیرید تا پول و وقت خود را به دست آورید ،" که ... بشر را به سمت محافظه کاری و دیوارها و منافع تنگ مردان سوق می دهد ، و ما را در آبهایی که امنیت و انسانیت زنان در درجه دوم لذت و راحتی مردان قرار دارد ، به دام می اندازد. "

وست در مجموعه مقالات جدید خود با عنوان The Witches are Coming ، غرب تأیید روبرو شدن هرچند اندک را تأیید می کند - تغییر دریا که باعث شده زنان ، افراد ملکوتی ، افراد رنگی و سایر گروه های حاشیه نشین با مقابله ای درمقابل ریزگردها و پرشور قرار بگیرند. - در حمله به کسانی که در موقعیت های قدرت ممتاز قرار دارند. جادوگران تغییر در ادراک - چه در زندگی شخصی وست و چه در مقیاس اجتماعی - که مردهای سفید پوست ، دوجنسگرایانه ، دگرجنسگرایانه و سفید پوست را از یک گیره گرفته است ، تا حد مسئولیت پذیری نزدیک تر از استانداردی می کند که بقیه ما در آن نگهداری می شوند.

 

وست به من می گوید که عنوان کتاب او "واکنشی است به شیوه ای که" جادوگر "علیه زنان مستقر می شود ، به خصوص ، اما واقعاً [در برابر] هرکسی که یک حقیقت ناراحت کننده را بیان می کند که وضع موجود را به چالش می کشد ، یک پاسخ مستقیم به تمایل به گریه کردن "شکار جادوگران" هنگامی که به چیزی معتبر متهم می شوید ".


وست به من می گوید: "من کارهای بسیار زیادی دارم." رئیس اصلی در میان آنها دومین فصل از Shrill است که اخیراً تجدید شده است - Aidy Bryant- head Hulu Original بر اساس کتاب West West 2016. اما وست نیز در زمینه یك كتاب سوم و همچنین در نقش او ، به همراه همسر Ahamefule J. Oluo ، در سریال جدید نتفلیكس Shonda Rhimes با عنوان Notes on Love مشكل است .

"[من] فقط سعی می کنم فردی خلاق و مشغول باشم که از سکوی من به بهترین شکل ممکن استفاده کند."
وست نیز یک فعال است و پرچم های عدالت تولید مثل ، تغییر آب و هوا و پذیرش چربی را در دست می گیرد ، همه با همان رئالیسم غیرقانونی که در سایر مناطق زندگی او می درخشد. وست علاوه بر ایجاد کمپین #ShoutYourAbort ، که هدف از آن تخریب روند پزشکی صرفه جویی در زندگی است ، غرب نیز از بستر برنامه خود برای ترغیب مردم به جدی گرفتن تغییرات آب و هوا استفاده می کند. وست در مقاله نظر سال 2017 برای نیویورک تایمز نوشت: "آمریکایی ها همین لحظه تأثیر تغییرات آب و هوا را حس می کنند." این قطعاً امروزه بیشتر صادق است ، زیرا هشدارهای کارشناسان با هر گزارشی که می شود شدیدتر می شوند.


وست به من می گوید: "[من] فقط سعی می کنم فردی خلاق و درگیر باشم که از سکوی من به بهترین شکل ممکن استفاده می کند." "من نمی توانم یك تك یك یخ های دریای قطب شمال را برطرف كنم ، اما می توانم از بستر كوچك خود برای گالوانیزه كردن و آزار و اذیت مردم استفاده كنم. توانمند - من فقط قصد ادامه این کار را دارم و امیدوارم مردم را بخندند و کمی ناامید شوند ، تا همه بتوانیم کار خود را انجام دهیم. "

در پرسش و پاسخ زیر ، غرب در مورد نادرست توصیف جنبش #MeToo به عنوان "شکار جادوگر" صحبت می کند ، چقدر ارتباطات بد ما را به سمت گذشته سوق داده است ، و چرا ناامیدی هیچ یک از مشکلات ما را برطرف نمی کند.

بنابراین کتاب به نام جادوگران در حال آمدن است . جادوگری در آمریکا در میان هزاره ها و Gen-Z در حال ظهور است ، اما من فکر می کنم نوع کتاب "جادوگر" را کمی متفاوت تعریف می کند. آیا می توانید درمورد متن کتاب چه کسی یا چه چیزی "جادوگران" صحبت کنید؟

من فکر می کنم که این یک مرد برای یک قدرتمند تبدیل شده است تا ادعا کنیم که ما در یک فضای شکار جادوگر زندگی می کنیم ، جایی که مردم به جرم جنایاتی که مرتکب شده اند یا رفتار بدی را که در واقع انجام نمی دهند متهم می شوند. من حدس می زنم به این معنی است ، [مردم نباید] حقیقت را در مورد آنچه برای آنها و زندگی آنها رخ داده است بگویند؟ زیرا واقعاً تمام این موارد است که ما در اینجا با آنها سر و کار داریم. فقط بسیاری از افراد جلو می آیند و صادق هستند و بسیار شجاع و بسیار صادقانه درباره کارهایی که برای آنها انجام شده است.


اگر گفتن حقیقت یک شکار جادوگر است ، خوب است. ما جادوگران هستیم و شما را شکار می کنیم.

این پیدایش عنوان بود. این عنوان ستونی بود که برای نیویورک تایمز نوشتم ، نوعی بازپس گیری اصطلاح "جادوگر" و همچنین گفتن حقیقت به عنوان نوعی جادو. ما هم اکنون در حال دیدن قدرت تحول بخش حقیقت هستیم. دولت فعلی ما به طور جدی با حقیقت خصمانه است. دونالد ترامپ دائما در تلاش است تا دوباره واقعیت را بنویسد.

بنابراین واقعاً ، کتاب در مورد قدرت گفتن حقیقت و اهمیت زندگی در واقعیت است تا یک خیال راحت.

در كتاب شما می گویید: "وقتی واقعیت به نفع [ترامپ] نیست ، او صرفاً آنچه را كه می خواهد درست باشد می گوید . و در ذهن متعصبانش ... این حقیقت می یابد ." فکر می کنید در حال پایین آمدن آن جاده با ما و ترامپ است؟

مطمئناً احساس می شود که برخی از تحرکات وجود دارد. او یک جرم واقعی انجام داد ، و سپس گفت که او این کار را کرد ، روی دوربین. بنابراین چیزی باید کمی تغییر کند ، درست است؟

"من واقعاً فکر می کنم احساس ناامیدکننده وسوسه انگیز است ، و ناامیدی بسیار ضد تولید است."
بلیط استیضاح نمایندگان منتخب ما هستند که اقدام می کنند و کار خود را انجام می دهند. همه باید با نمایندگان خود ، هر روز ، دموکرات ها و جمهوریخواهان ، با نمایندگان خود تلفنی باشند. همه باید درگیر بمانند و نگذارند این دولت شما را به ناامیدی فرو ببرد. زیرا این به کسی کمک نمی کند. ما باید انرژی خود را حفظ کنیم.


من واقعاً فکر می کنم احساس ناامیدی وسوسه انگیز است ، و ناامیدی بسیار ضد تولید است. من هیچ وقت هیچ ابزاری را نمی توانم اعلام کنم که از قبل از دست دادیم. چرا وقتی هنوز تمام نشده است قبول می کنیم؟

فکر می کنید وضعیت دولت برای زنان در کمدی در حال بهبود است؟

اوه ، بله ، مطمئنا این دقیقاً مثل کمیک های زن و کمیک های کوئری ، ترانه های ترانس است - این افراد در حال حاضر در اوج مطلق کمدی هستند.

بدیهی است ، مانند هر صنعت ، من مطمئن هستم که هنوز هم وجود دارد بسیاری از مشکلات ساختاری ، تن از جنسیت از نظر رزرو وجود دارد. اما من کاملاً احساس می کنم که این حوزه باز شده است ، و افراد حاشیه ای - افرادی که به طور سنتی مجاز به حضور کامل خود نبوده اند ، شکوفا می شوند و احترام کامل و برابری را در حوزه انتخابی خود طلب می کنند - اکنون کاملاً بر صحنه حاکم شده اند و جالب ترین کمدی که هم اکنون وجود دارد.

حتی اگر به بازیگران شریل نگاه کنید ، همه خیلی بامزه هستند . مثل این است که مفرح ترین افرادی که امروز کار می کنند در آن نمایش حضور دارند و این دسته از بچه های سفید پوست 40 ساله نیست. یک دسته از ما از یک دسته کامل درباره اینکه کمدی جنسی هستند و شیطنت می کنند ، شکایت کردیم و اکنون بهتر است. احساس می کنم تا حدودی برنده شدیم و بسیار خوشحالم.


وقتی می گویم "ما پیروز شدیم" به نفع همه است ، زیرا آنچه می گیرید شوخی های خنده دار از نبوغینی است که قبلاً مورد غفلت یا سکوت قرار گرفته بودند. این گسترش می یابد که نه تنها کسی که می خواهد به انجام کمدی بپردازد بلکه همچنین چه کسی می تواند به دیدن کمدی برود و اوقات خوبی داشته باشد.

آیا فکر می کنید این مارک بچه های سفیدپوست 40 ساله که از زنان و گفتار آزاد شکایت می کنند ، از بین می رود و جلوی گرفتن ویژه های Netflix را می گیرد؟

نکته این است که آنها فقط حق دریافت ویژه نتفلیکس را ندارند.

همیشه افرادی وجود خواهند داشت که از پیشرفت تهدید می شوند و می خواهند به روشی که قبلاً بوده است برگردند. اما موفقیت این جنبشها براساس اینكه بقیه ما چه حكمی آن حركت ها را رد می كنیم ، و چقدر مسلط با یكدیگر ارتباط برقرار می كنیم ، و اینكه چقدر مایل هستیم خودمختار باشیم و واقعاً به اینكه چه كسی می خواهیم بپردازیم ، فكر كنیم. به عنوان یک کشور و به عنوان یک مردم باشید و صادقانه به تاریخ خودمان نگاه کنید.

و این چیزی است که جادوگران در حال آمدن هستند . این نه تنها گفتن حقیقت در مورد زندگی شخصی شماست ، بلکه حقیقت را در مقیاس وسیع گفتن - درباره کشور خود ، تاریخ خودتان ، و قسمت های تاریک آن و نحوه زندگی یک زندگی شاد و ایمن در کشور پشت افراد استثمار شده

در کتاب ، همه این مضامین تاریک وجود دارد ، اما همه با این طنز جبران می شوند. اگر بدتر شویم ، یا اگر به نظر می رسد اوضاع بدتر می شود ، چگونه می توانیم بخندیم؟


فکر می کنم وقتی در مکانی ناامیدی یا ناامیدی قرار دارید ، جدا کردن خود و احساس تنهایی و بدبختی بسیار آسان است. این فقط خیلی مهم است که بخاطر بسپاریم که همه ما هنوز اینجا هستیم و ما هنوز زنده هستیم و هنوز هم به اندازه انسانهای قدرتمند مانند گذشته هستیم و واقعاً وقت خود را در اجتماع خود می گذرانیم و با افرادی که می سازیم شما خوشحال هستید و این باعث می شود که خودتان را احساس کنید.

"مهم است که به یاد داشته باشید که پیدا کردن لحظات خوشبختی حتی وقتی دنیا در حال سوختن است ، خوب است."
باز هم ، ناامیدی ما را نجات نمی دهد بلکه ارتباط ، اجتماع و کنش جمعی است. مهم است که به یاد داشته باشید که پیدا کردن لحظات خوشبختی حتی وقتی دنیا در حال سوختن است ، خوب است. من فکر می کنم احساس خوشبخت بودن احساس گناه نیز آسان است ، و تا زمانی که خوشبختی شما راضی نیست - تا زمانی که بتوانید درگیر ارتباط با جهان باشید و در عین حال لحظاتی از نور و شادی را نیز در اختیار داشته باشید و فقط در آن زندگی نکنید. مکان ناامیدی - خوب است. این همان کاری است که شما باید انجام دهید تا به کار خود ادامه دهید و به مبارزه با همنوعان خود ادامه دهید.


چیزی که شما می خواهید خوانندگان از کتاب دور شوند چیست؟

مردم از همین حالا که می خواهید آنرا صدا کنید ، از "فرهنگ فراخوان" یا "فرهنگ لغو" می ترسند. این چیز دیگری است که مدام از آن به عنوان شکار جادوگر یاد می شود.

من امیدوارم که مردم بتوانند این اشتباه را انجام دهند که اشتباه است ، و این خوب است که در امور فراخوانده شود ، و خود را پاسخگو باشید ، و مکالمات سختی داشته باشید ، و یاد بگیرید و رشد کنید. همه از ترس فراخوانی می ترسند ، اما مردم می میرند تا شما را ببخشند. اگر شما واقعاً کارهایی را انجام دهید که خود را پاسخگو باشید و اصلاحاتی را انجام دهید ، مردم آن را دوست دارند!

"مردم فقط از پاسخگویی وحشت دارند و از انجام کار رشد وحشت دارند."
من احساس می کنم این مسئله برای آمریکا مشکل دارد ، جایی که آمریکا از ترس نگاه کردن به تاریخ وحشتناک خودمان و اینکه چرا ما راهی هستیم که هستیم - چرا ما مرفه و قدرتمند هستیم و چه ارتباطی با سوء استفاده از سایر انسان ها دارد موجوداتی که هنوز مورد سوء استفاده قرار می گیرند. آمریکا واقعاً نمی خواهد به طور واقعی در مورد نژاد صحبت کند. مردم نمی خواهند در چیزی وحشتناک دخیل باشند ، اما شما باید با آن در نظر بگیرید. در غیر این صورت ، شما آن خشونت را مرتکب می شوید.

مردم فقط از پاسخگویی وحشت دارند و از انجام کار رشد وحشت دارند. فقط امیدوارم مردم از این کتاب فاصله بگیرند که این یک نفرین نیست ، این یک فرصت است.

این کار زنده بودن است. ما یک نوع جمعی هستیم و در جوامع و جوامع و گروه های خانوادگی و مشارکت مشترک زندگی می کنیم. شما باید بفهمید که چگونه با یکدیگر صحبت می کنیم ، یا از هم گسیخته می شود.

دونالد ترامپ از مزایای سیستم ارتباطی کاملاً شکسته ما در این کشور است. این واقعیت که ما نمی توانیم در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه کارهایی انجام داده ایم ، گفتگوهای صادقانه ای داشته باشیم - این همان چیزی است که منجر به پارتی سازی درونی می شود. مردم می توانند قوانین کاملاً ناعادلانه را تصویب کنند ، رأی دهندگان سیاه پوست و جوانه زنی را سرکوب کنند. همه این موارد محصول ارتباطات لکه دار ، پیچ خورده ، پیچ خورده و عدم آموزش و ایمان و درونی کردن حقیقت در مقیاس بزرگ است.

این مصاحبه برای شفاف سازی ویرایش و متراکم شده است.


تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:42
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 604

اگر شما در حال حاضر توسط نمی دانم، دروغ بزرگ کمی ، رمان روده سنگ زنی نویسنده لیانه موریارتی در مورد ثروت، مادر و خشونت خانگی، اولین بار در سال 2014. HBO سازگاری منتشر شد - اگر شما آن را از دست رفته، با بازی نیکول کیدمن، ریس ویترسپون ، Shailene Woodley و Zoë Kravitz - که در فوریه سال 2017 پخش شد ، کمی از طرح رمان فاصله گرفت. فقط چند ماه بعد ، در اکتبر سال 2017 ، جنبش #MeToo ، که ابتدا توسط Tarana Burke در سال 2006 آغاز شده بود ، به شکلی بزرگ ویروسی شد. ناگهان ، پرفروش ترین رمان که به خوانندگان پیچ و تاب سنگین در طوفان های معمولی تریلرهای داخلی پیشنهاد می کرد ، به ویژه قابل توجه تر ، طنین انداز و فوری شده بود.


هیچ پنهانی نیست که ظهور #MeToo باعث شد تا افراد مختلف زیادی در مورد چیزهای مختلف دوباره تجدید نظر کنند - از اتاق هیئت مدیره گرفته تا اتاق خواب ، مردم مجبور شدند دوباره روشهای تعامل با یکدیگر را مجددا ارزیابی کنند و از دیدن یکدیگر امتناع کنند. برای یک عاشق کتاب مانند خودم ، این تجدید نظر درمورد هنجارهای جنسیتی که مدتها نادیده گرفته می شدند ، بدان معنی بود که شیوه خواندن انواع خاصی از کتاب ها (یعنی ، اما به طور خاص ، هیجان انگیز داخلی) نیز تغییر نکرده است. رمان هایی مانند Big Little Lies شروع به گرفتن اهمیتی می کنند که همیشه می کردند ، اما این نادیده گرفتن برای من بسیار ساده بود. هیجان های داخلی از تپش های دلبسته و دلگیر ساحل به تماس های بیدارکننده شدید به کوری خودم ، تحمل سکوت غیرقابل تحمل و معاشرت می پرداختند.


"دروغ های بزرگ بزرگ" توسط لیان موریارتی
0 دلار
|
آمازون
خرید در آمازون
دوباره دروغ گفتن Big Big Lies بعد از #MeToo رمان را برای من کاملاً تغییر داد - آنچه را که گاه به عنوان یک سیستماتیک به حساب می آمد ، برجسته می کند و وزن منحصر به فردی را که زنان در طول جهان می گذرانیم نشان می دهد. در اینجا 5 روش Big Big Lies با #MeToo صحبت می کند :


این نشان می دهد که چگونه هنجارهای جنسیتی اولیه معاشرت می شوند.
خوانندگان ابتدا با خشونت Big Big Lies در یک کلاس مهد کودک پر از کودکان پنج ساله روبرو می شوند. هنگامی که دانشجویی به نام Amabella با کبودی هایی در اطراف گردن پیدا می شود ، وی با بازپرس مجدد از وی خواسته می شود که نام مهاجم خود را بگذارد و آنچه را که در مقابل کل کلاس از همسالان ، مهاجم او و والدین آنها رخ داده توصیف کند. به عبارتی بار عدالت ، تقریباً كاملاً بر روی آمابلا گذاشته شده است - كودكی كه خوانندگان بعداً یاد می گیرند ، به سكوت تهدید شده است. او به سرعت می آموزد که سکوت اغلب گزینه امن تر است. مطمئناً ، زورگویی در زمین بازی ممکن است از نظر تجاوز متفاوت باشد ، اما واقعیت این است که این پویایی می تواند و حتی در مهد کودک آشکار شود ، باید برای همه خوانندگان مزاحم باشد.

این نادرستی نسلی را برجسته می کند.

هیلاری برونوین گیل / مفتخر از HBO
هرکسی که به هیچ وجه روانشناسی کودک را می داند ، شوکه نخواهد شد که یاد بگیرد چه کسی حمله کننده آمابلا است - پسری جوان ، پسر جین چاپمن ، که توسط شیلین وودلی در این نمایش بازی کرد.

آنچه باید مورد توجه جدی قرار گیرد ، روشی است که Big Little Lies نشان می دهد که هر اندازه سازگاری و سکوت به دختران جوان الگوبردار می شود ، قدرت و تجاوز به پسران جوان نیز الگوبردار می شود. هنجارهای جنسیتی از سن بسیار جوانی برای اکثر ما برنامه ریزی شده اند. این تنها با شکستن آن چرخه الگوسازی است که یک سیستم برابری خواهی پدیدار می شود.

این توجه را به مسئولیت های سنگین و منحصر به فرد زنان بر می دارد.
هیچ راز نیست که زنان ، واقعی و خیالی ، بار مراقبت از کودک را تحمل می کنند ، حتی اگر خودشان شغل داشته باشند و درآمدی درآمدی خانوار باشند ، حتی در سال 2019. آنچه که در Big Lies ها بدین معنی است این است که مادران ، از طرق مختلف ، تنها هستند. مسئولیت رفتار ضعیف فرزندانشان هستند و تنها مسئولیت جبران مناطقی را دارند که الگوهای نقش مرد در زندگی فرزندانشان فقیر یا در کل وجود ندارد. در مورد خاص نگران کننده جین ، این بدان معناست که وی بار ترس از پسرش را به دوش می کشد و از نظر ژنتیکی مستعد تجاوز جنسی است و یافتن راهی برای غلبه بر آن ژن ها - حتی اگر او با داشتن یک قربانی تجاوز جنسی مقابله کند.

این مسئله مسئله زنان قربانی زنان دیگر را بررسی می کند.

هیلاری برونوین گیل / مفتخر از HBO
پسران و مردان قطعاً تنها افراد بد در دروغ بزرگ نیستند . این رمان همچنین نشان می دهد که چگونه زنان متأسفانه می توانند بدترین دشمنان یکدیگر باشند. از درام های وسایل بازی های کوچک ، گرفته تا مادر شدن رقابتی ، تا خودداری از دیدن رنج های یکدیگر ، زنان در Big Lies در حال انجام یک آموزش کلاسیک مظلوم هستند - که در آن مظلومان به ستمگران تبدیل می شوند ، در صورتی که فقط خود را از کسی بالاتر ببرند. دیگر ، مهم نیست هزینه.

این صدا به روانشناسی قربانی و بقا می دهد.
از معامله ، گرفته تا عقلانی شدن ، تا وحشت در شب ، دو شخصیت که در این رمان بیشترین خشونت قربانی می شوند - سلست رایت ، با بازی نیکول کیدمن در نمایش و جین - نمونه های دردناک از سفر روانی هستند که زنان هنگام رویارویی با آن روبرو می شوند. با تجاوز ، تجاوز و سوء استفاده خانگی برای Celeste ، این به معنای معامله است: او تسلیم سلسله مراتب رنج می شود که در آن وضعیت خود را در برابر سایر سناریوهای بدترین حالت مقایسه می کند ، یا عصبانیت را که تحمل می کند با تصور راه هایی که ممکن است در آن نقش داشته باشد یا توجیه می کند ، "خود" آورده است. " از طرف دیگر ، جین رنج های خود را با ورزش بیش از حد و کم غذا خوردن به سمت داخل هدایت می کند و داستانی را درباره تصور پسرش می گوید که حقیقت او را کاملاً نفی می کند.


تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت: 17:24
برچسب‌ها :

نویسنده : کتاب تاریخی

بازدید : 727